۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹
تعداد بازدید: ۸۰۱۲۹
در شرایطی که مدت‌هاست جای خالی یک سری برنامه‌ها و سریال‌های پرطرفدار و محبوب در تلویزیون احساس می‌شود- و همین هم تعداد تماشاگران تلویزیون را تا حد قابل توجهی کاهش داده است- یکی از مدیران باسابقه تلویزیون از بازگشت شماری از برندهای مطرح صداوسیما به رسانه ملی خبر داد..
کد خبر: ۱۶۱۸۰


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ؛ مهدی فرجی مدیر باسابقه تلویزیون و تهیه‌کننده شماری از بهترین و پردرآمدترین سریال‌هایی که در سال‌های اخیر در رسانه ملی جلوی دوربین رفته‌اند، از ساخت سری جدید سریال‌هایی مانند «نون.خ»، «پایتخت» و «کلاه قرمزی» خبر داد...

نون.خ امسال می‌آید

مهدی فرجی با اشاره به این که «فصل چهارم «نون.خ» حتماَ ساخته می‌شود»؛ از آغاز پیش‌تولید فصل چهارم این مجموعه به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی خود مهدی فرجی خبر داد.

بنا بر این گزارش؛ مهدی فرجی، تهیه‌کننده «نون.خ» با انتشار عکسی در کنار سعید آقاخانی در فضای مجازی نوشت: «آغاز پیش تولید سریال «نون. خ ۴» به مدد و لطف الهی ان‌شاءالله»!

ظاهرا این سریال که تاکنون سه فصل از آن به کارگردانی سعید آقاخانی در نوروز ۹۸، نوروز  ۹۹ و نوروز ۱۴۰۰ از شبکه اول روی آنتن رفته، برای پخش در تعطیلات نوروزی سال آتی با بازی سعید آقاخانی، علی صادقی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، سیدعلی صالحی، هدیه بازوند، ندا قاسمی، کاظم نوربخش، پاشا جمالی، نسرین مرادی و البته چند بازیگر جدید جلوی دوربین خواهد رفت.

بازگشت دیگر برندها

البته «نون.خ» تنها سریال پرطرفداری نیست که این مدیر تلویزیون از بازگشتش به تلویزیون خبر داد.

به گفته فرجی سریال پرحاشیه و جنجالی «پایتخت» هم در آینده نزدیک ادامه خواهد یافت- و سری هفتم آن با همان عوامل همیشگی به زودی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

مهدی فرجی با اشاره به این که «برقراری دیالوگ و صحبت‌های رودررو می‌تواند مسایل و مشکلات زیادی را حل کند»، احتمال بازگشت «کلاه قرمزی» و البته حمید جبلی را نیز به تلویزیون زیاد دانست. این صحبت‌ها یعنی که برای دوستداران تلویزیون خبرهای خوبی در راه است!

برچسب ها: ادبیات کلاسیک ادبیات کهن ادبیات ایران
ارسال نظر
آخرین اخبار