۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
تعداد بازدید: ۱۰۷۳۲۷
فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: ناشنوایان و افراد سخت گویش می‌توانند نیازهای پلیسی خود را به سامانه پیامکی 11028 ارسال کنند.
کد خبر: ۱۶۶۱۹

ناشنوایان قزوینی می‌توانند با پلیس 110 ارتباط برقرار کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، سردار ابراهیمی در تشریح این خبر با بیان این که مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی و رسیدگی به نیازهای حوزه نظم و امنیت عموم مردم است، گفت: با توجه به اینکه درصدی از افراد جامعه ناشنوا و یا سخت گویش هستند با راه اندازی سامانه پیامکی 11028 ظرفیتی در کل  استان  ایجاد شد که این عزیزان هم بتوانند به صورت پیامکی با 110 تماس و ارتباط بگیرند.

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: در این رابطه، هر عزیز ناشنوا یا سخت گویشی که به هر دلیل نیاز به حضور پلیس و امدادخواهی داشت می‌تواند با ارسال مورد و آدرس خود به سامانه پیامکی 11028 از پلیس کمک بخواهد که کاربران 110 نیز با جدیت و تلاش مضاعف برای رسیدگی به نیازهای امنیتی این امدادخواهان عمل خواهند کرد.

وی با اشاره به آثار مطلوب این سیستم در خدمت رسانی و پاسخگویی به موقع به نیازهای پلیسی مردم، خاطرنشان کرد: با هدف خدمت رسانی مضاعف، سامانه پیام کوتاه 11028 در استان به صورت رسمی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته است./ ایلنا

 

برچسب ها: استان قزوین خدمت رسانی شبانه روزی فرمانده انتظامی استان نظم و امنیت
ارسال نظر
آخرین اخبار