۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷
تعداد بازدید: ۱۵۹۳۸۹
خطوط از شایعات ادامه نگاه حذفی به هنرمندان در صدا و سیما را بررسی می‌کند؛
همواره در روزهای نزدیک به پایان یک سری از برنامه «خندوانه» شاهد انتشار شایعاتی پرشمار درباره رامبد جوان و جدائی قطعی‌اش از تلویزیون بوده‌ایم- که البته تاکنون اتفاق نیفتاده و «خندوانه» هفت سری تولید و بازتولید شده است. این بار در آستانه تعطیل یک فصل دیگر از این برنامه، اما، شایعات گسترده‌تر از همیشه در حال انتشارند...
کد خبر: ۱۷۲۳۰

آیا خندوانه و رامبد جوان در تلویزیون به پایان راه رسیده‌اند؟!
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ؛ آن‌چه شایعات ماه‌های اخیر را نگران‌کننده‌تر جلوه می‌دهد، اتفاقات چند ماه اخیر، حذف چهره‌هایی مانند سروش صحت و البته انتشار گسترده اخبار و شایعاتی درباره حذف قریب‌الوقوع چهره‌هایی مانند احسان علیخانی و مهران مدیری است- که می‌تواند نشان از سیاست جدید رسانه ملی در سپردن سکان برنامه‌ها به ناخداهای جدید داشته باشد.
و البته به همین دلیل هم هست که گفته‌ها و شنیده‌های چند روز گذشته درباره پایان همیشگی برنامه «خندوانه» باورپذیرتر از همیشه جلوه می‌کند و مخاطبان- و هواداران- «خندوانه» را با این پرسش مواجه می‌کند- که آیا واقعا این برنامه به‌زودی تعطیل خواهد شد؟!

تعطیلی ابدی

شایعه تعطیلی برنامه «خندوانه» البته همان‌گونه که گفتم سال‌های سال است که در پایان یک فصل از این برنامه منتشر و بعد از چند ماه، اما، با آغاز پخش سری جدید به فراموشی سپرده می‌شود. 
دور جدید این شایعات اما این بار در نزدیکی اوج فصل جاری برنامه رسانه‌ای شد. یعنی زمانی که استاد علی نصیریان به عنوان مهمان این برنامه، خطاب به رامبد جوان از پایان برنامه گفت- و رامبد جوان هم در پاسخ گفت که فصل هشتم «خندوانه» رو به پایان است و قسمت آخرش هم هشتم مرداد، دو روز مانده به محرم روی آنتن خواهد رفت. پاسخی هوشمندانه- که اگر چه با صراحت به پایان فصل هشتم و نه پایان قطعی «خندوانه» اشاره کرد، اما در عین حال نتوانست مانع انتشار این شائبه شود که «خندوانه» واقعا دارد به سوی تعطیلی پیش می‌رود!
به خصوص که پیش‌تر محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم نه تنها بعد از انتشار خبر حذف مهران مدیری، رضا رشیدپور و احسان علیخانی این خبر را تکذیب نکرده بود، بلکه در گفتگویی درباره «خندوانه» گفته بود که فعلاً هواداران منتظر این برنامه، حتی پس از پایان ماه صفر نباشند. چون سازندگان این برنامه و البته دورهمی نیاز به استراحت دارند!

برچسب ها: رامبد جوان خندوانه برنامه خندوانه خنداننده‌شو خنده رئیس صدا و سیما سازمان صدا و سیما صداوسیما سازمان صداوسیما صدا و سیما
ارسال نظر
آخرین اخبار