۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶
تعداد بازدید: ۱۴۰۶۶۴
در نسخه جدید پیام رسان واتساپ ادمین های گروه می توانند پیام دیگر اعضا را پاک کنند.
کد خبر: ۱۹۵۴۳

به گزارش گروه مترجمان  پایگاه خبری تحلیلی خطوط، اگرچه چت های گروهی از سال 2011 در واتساپ وجود داشته است، مدیر گروه کنترل چندانی بر چت های گروهی نداشت. گزارش شده است که واتس اپ در حال آزمایش کنترل های قدرتمندی است که مدیران گروه های چت را قادر می سازد پیام های ارسال شده از سایر اعضا را حذف کنند.

در حال حاضر ادمین های گروه واتساپ فقط می توانند اعضا اضافه کنند و کنترل کنند که چه کسانی به گروه می پیوندند، چه کسانی می توانند پیام ارسال کنند و چگونه پیام های مخفی را پیکربندی کنند و در حال حاضر نمی توانند پیام ها را حذف کنند، بنابراین جالب است که این شرکت در حال آزمایش این ویژگی است.

اطلاعات وب‌سایت Wa Beta Info نشان می‌دهد که نسخه‌های بعدی اپلیکیشن واتساپ به مدیران گروه اجازه می‌دهد پیام‌های ارسال شده توسط شرکت‌کنندگان را با کلیک کردن طولانی مدت روی آنها و انتخاب گزینه «حذف برای همه» حذف کنند. چت نام شخصی را که مسئول حذف آن است حفظ می کند.

قابلیت جدید واتساپ حذف پیام ها توسط ادمین گروه است

این به همه شرکت کنندگان می گوید که این عمل توسط سرپرست گروه انجام شده است نه توسط فرستنده اصلی. گزارش ها حاکی از آن است که افزودن این ویژگی به اکثر کاربران واتساپ ممکن است مدتی طول بکشد. به گفته وب سایت Android Police، اگر برای نسخه بتا WhatsApp ثبت نام کرده باشید، ممکن است در هفته های آینده شاهد ظاهر شدن این ویژگی باشید.

برچسب ها: گروه‌های واتساپ واتساپ اپلیکشن پیام رسان
ارسال نظر
آخرین اخبار