۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
تعداد بازدید: ۱۰۱۷۹۹
در نشست اعضای کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مترو، دستورالعمل‌های مربوط به ارتقا ضریب ایمنی فعالیت‌های شبکه مترو پایتخت مورد جمع بندی نهایی قرار گرفت.
کد خبر: ۲۱۳۹۴

به گزارش پایگاه خیری تحلیلی خطوط، نشست اعضای کمیته بحران و پدافند غیرعامل شرکت مترو تهران با حضور هرمزی معاون فنی و مهندسی شرکت برگزار و طی آن مواردی از قبیل پیگیری تخصیص ۲ درصد از اعتبارات بودجه به بحث پدافند غیرعامل، جمع‌بندی دستورالعمل‌های مربوط به ارتقا ضریب ایمنی فعالیت‌های مترو، کاهش خطرپذیری ایستگاه‌ها و خطوط در مواجهه با حوادث طبیعی، جمع آوری تصاویر و نقشه‌های سه بعدی فضاهای زیرسطحی ایستگاه‌ها و خطوط مترو در بانک اطلاعاتی، اتصال یکی از بیمارستان‌ها به ایستگاه مترو، مدیریت یکپارچه بحران در مواقع اضطراری و … مورد بررسی قرار گرفت.

افزایش ضریب ایمنی شبکه مترو تهران در مواجهه با سوانح طبیعی

یکی از موارد مهم و به روز جلسه مذکور، افزایش ضریب ایمنی شبکه مترو تهران در مواجهه با سیلاب و طبقه بندی سطوح خطر پذیری ایستگاه‌ها در ۶ سطح مختلف بود. همچنین قرار شد الزامات اجرایی در قرارداد پیمانکاران و مشاوران ساخت خطوط و ایستگاه‌های جدید شبکه مترو پایتخت به طور خاص مورد دقت قرارگرفته و گنجانده شود تا از این حیث ایمنی بیشتری در مواجهه با سوانح غیر مترقبه حاصل گردد./مهر

برچسب ها: مترو شرکت مترو تهران متروی تهران
ارسال نظر
آخرین اخبار