۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
تعداد بازدید: ۶۲۰۶۵
واکنش کاکس آمریکایی پس از باخت؛
قهرمان و نایب قهرمان رقابت‌های جهانی کشتی آزاد نسبت به عملکردشان در بلگراد واکنش نشان دادند.
کد خبر: ۲۱۶۷۳

هوشمندانه است که به وزن بالاتر بروم!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، کامران قاسم‌پور با پیروزی ۲ بر صفر مقابل جی دن کاکس آمریکایی بار دیگر به عنوان قهرمان وزن ۹۲ کیلوگرم رقابت‌های جهانی کشتی آزاد رسید.

قاسم‌پور پس از قهرمانی جهان در بلگراد گفت: امیدوارم این موضوع روحیه مردم ایران را که چند روزی است که از شروع مسابقات در انتظار مدال طلا هستند، بالا برده باشد.

وی گفت: حریف من حریف بسیار تکنیکی و باهوشی بود. من حتی یک امتیاز هم مقابل را از دست ندادم که می‌توانست من را در خطر از دست دادن طلا قرار دهد. خوشحالم که آمادگی من برای این مسابقه باعث شد تا مدال طلا را کسب کنم.

همچنین جی دن کاکس گفت: من فقط می‌خواستم حملات زیادی برای کسب پیروزی داشه باشم. من به حریفم فشار می‌آوردم تا امتیاز بگیرم. این احتمالاً بیشترین کاری است که بدون کسب امتیاز انجام داده‌ام که گواهی بر توانایی کشتی و بهره هوشی حریفم است.

وی افزود: مبارزه ای ۶ دقیقه‌ای که هر دوی ما از آن لذت بردیم، برای رسیدن به چیزی که می‌خواستیم، یعنی مدال طلا تلاش کردیم، اما امروز او به برتری رسید. احترام متقابل زیادی بین ما وجود دارد.

کشتی گیر عنواندار آمریکایی گفت: این اولین مدال نقره من است، اما برای رسیدن به اینجا و انجام این کار، تلاش زیادی کردم. از هیچ چیز پشیمان نیستم. فشاری در من وجود دارد که مدام به من می‌گوید به وزن قاسم‌پور برگردم، اما هر چه سال‌ها می‌گذرد، فکر می‌کنم برای من هوشمندتر است که به وزن ۹۷ کیلوگرم بروم./باشگاه خبرنگاران جوان.

برچسب ها: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی
ارسال نظر
آخرین اخبار