۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
تعداد بازدید: ۲۶۰۵۷۰
جالب است برند مجید پیراهن تیم ملی را با قیمتی بیش از ۲ میلیون تومان به معرض فروش گذاشته است و این در حالی است که طرح پیراهن تیم ملی با نقدهای بسیاری از سوی اهالی فوتبال مواجه شده است.
کد خبر: ۲۳۳۶۸

قیمت پیراهن تیم ملی۲ میلیون تومان/ پیراهن است یا زیر پیراهن؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، تیم ملی ایران این بار با حمایت یک برند داخلی یعنی مجید در جام جهانی حاضر می شود اما قراردادی بین این برند ایرانی و فدراسیون فوتبال برای پرداخت پول به تیم ملی منعقد نشده است! دلیلش هم واضح است؛ به این خاطر که برند مجید اعلام کرده است از فروش پیراهن تیم ملی فوتبال ایران نمی تواند در داخل و خارج از کشور کسب در آمد کند و درصورت کسب درآمد، بخشی از آن را به حساب فدراسیون فوتبال واریز می کند.

همان طور که می دانید قانون کپی رایت در ایران وجود ندارد و بلافاصله بعد از رونمایی از پیراهن تیم ملی توسط فدراسیون فوتبال، پیراهن فیک تیم ملی در فروشگاه های ورزشی با قیمتی نزدیک به ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان موجود شده است.

جالب است برند مجید پیراهن تیم ملی را با قیمتی بیش از ۲ میلیون تومان به معرض فروش گذاشته است. این در حالی است که طرح پیراهن تیم ملی با نقدهای بسیاری از سوی اهالی فوتبال مواجه شده است.

به هر صورت برند مجید در صورتی به فدراسیون فوتبال بابت همکاری پول می دهد که بتواند پیراهن تیم ملی را در داخل و خارج از کشور با قیمت واقعی به فروش برساند. البته در گذشته برند دایی هم که اسپانسر تیم ملی بود حتی بابت لباس هایی که در اختیار تیم ملی قرار داد، فاکتور به فدراسیون فوتبال فرستاد. 

برچسب ها: فدراسیون فوتبال ایران اخبار و نتایج تیم ملی فوتبال ایران
ارسال نظر
آخرین اخبار