۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴
تعداد بازدید: ۲۳۴۹۳۴
عضو هیئت مدیره اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی گفت: هم اکنون صادرات پیاز به کشور‌های عراق، ‏افغانستان و پاکستان در حال انجام است که اگر جلوی صادرات گرفته نشود‏ قیمت بازهم افزایش می‌یابد.  
کد خبر: ۲۳۴۲۳

صادرات پیاز لغو نشود قیمتش افزایش می‌یابد/ با عرضه گوجه فرنگی جنوب بازار گوجه به ثبات می‌رسد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، آقای اصغر یاوری گفت: با توجه به لغو ممنوعیت صادرات پیاز از سوی دیوان عدالت اداری‏‏‏‏‏، قیمت پیاز در میدان مرکزی روبه افزایش است.

او قیمت کنونی هر کیلو پیاز قرمز در میدان مرکزی را ۱۴ هزار تا ۱۷ هزارتومان اعلام کرد و گفت: هم اکنون صادرات پیاز به کشور‌های عراق، ‏افغانستان و پاکستان در حال انجام است که اگر جلوی صادرات گرفته نشود‏ قیمت بازهم افزایش می‌یابد.  

یاوری‏‏ قیمت کنونی هر کیلو انار در میدان مرکزی را ۱۵ هزار تا ۲۷ هزارتومان، انجیر سیاه ۲۰ تا ۴۰ هزار تومان، انگور بی دانه زرد ۲۰ تا ۳۵ هزارتومان، انگور بی دانه قرمز ۲۰ تا ۵۰ هزارتومان، خیار بوته‌ای ۸ تا ۱۶ هزارتومان، خیار گلخانه ۱۲ تا ۱۶ هزارتومان، انجیر سیاه ۲۰ تا ۴۰ هزارتومان و موز ۳۰ تا ۴۳ هزارتومان اعلام کرد.

عضو هیئت مدیره اتحادیه بارفروشان گفت: هم اکنون هر کیلو نارنگی انشو  با نرخ ۱۰ تا ۲۰ هزارتومان، نارنگی تخم ژاپنی ۱۰ تا ۲۷ هزارتومان، سیب لبنانی زرد ۱۵ تا ۳۵ هزارتومان، سیب لبنانی قرمز ۱۵ تا ۲۷ هزارتومان، خرمالو شمال ۸ تا ۱۸ هزارتومان و خرمالو کن ۱۰ تا ۳۰ هزار تومان در میدان مرکزی و با احتساب ۲۵ تا ۳۵ درصد سود در خرده فروشی عرضه می‌شود.

او قیمت کنونی هر کیلو گوجه فرنگی در میدان مرکزی را ۱۴ تا ۱۵ هزارتومان اعلام کرد و گفت: همه ساله با رسیدن به انتهای پاییز قیمت گوجه فرنگی بدلیل تغییر فصل دچار نوسان می‌شود که از  ۲۰ روز تا یک ماه آینده با عرضه گوجه فرنگی بوشهر و بندرعباس بازار مجدد به ثبات می‌رسد./باشگاه خبرنگاران جوان.

برچسب ها: صادرات پیاز تولید میوه قیمت گوجه فرنگی
ارسال نظر
آخرین اخبار