۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
تعداد بازدید: ۹۳۰۸۹
سخنگوی قوه قضاییه درباره پرونده الهام افکاری، گفت:اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور از طریق همراهی با فراخوان‌های معاندین نظام، اتهام این فرد است که به او تفهیم شده و براساس آن قرار بازداشت موقت برای وی صادر شده است و اکنون در زندان به سر می‌برد.
کد خبر: ۲۳۷۸۳

الهام افکاری در تعامل با شبکه تروریستی ایران اینترنشنال اقدام به انتشار اخبار کذب نمود

 

به گزارش پایگاه خبری تلیلی خطوط، مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سئوالی درباره پرونده الهام افکاری (خواهر نوید افکاری)، گفت: این فرد از نام برادر خود استفاده کرد و به تحریک عده‌ای از افراد مستعد و همراهی با آنان، در تجمعات دست داشته است.

وی افزود: علاوه بر اینها، وی قصد خروج از کشور را هم داشت که با حکم جلب و پس از تشریفات قانونی که برای او صادر شد، هنگام خروج از کشور در یک موقعیت بازداشت شد.

ستایشی اظهارداشت: اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور از طریق همراهی با فراخوان‌های معاندین نظام، اتهام این فرد است که به او تفهیم شده و براساس آن قرار بازداشت موقت برای وی صادر شده است و اکنون در زندان به سر می‌برد.

الهام افکاری در تعامل با شبکه تروریستی ایران اینترنشنال اقدام به انتشار اخبار کذب نمود

سخنگوی قوه قضاییه افزود: مشارالیه ارتباط گسترده با عناصر فعال رسانه‌ای و شاخص برانداز در داخل و خارج از کشور داشته است و در این زمینه ادله دقیق وجود دارد.

وی ادامه داد: نامبرده در تعامل با شبکه تروریستی ایران اینترنشنال اقدام به انتشار اخبار کذب نمود و در آشوب‌های اخیر استان فارس هم نقش آفرینی فعال داشته است و همین قبیل اقدامات موجب می‌شود که داعش جرات را پیدا کند که حوادث تلخی مانند حادثه تروریستی شاهچراغ را رقم بزند و امنیت مردم تحت تاثیر قرار گیرد./ انتخاب

 
ارسال نظر
آخرین اخبار