۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
تعداد بازدید: ۱۳۸۶۳۲
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: هم اکنون ۲۰۲ هزار و ۱۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در روستاها و حدود ۹۷ هزار و ۴۹۲ واحد در شهرها توسط بنیاد در حال ساخت است. همچنین بنیاد مسکن در همکاری با شهرداری احداث ۱۱ هزار و ۲۳۰ واحد را نیز در بافت فرسوده شهر تهران آغاز کرده است.
کد خبر: ۲۶۲۳۰

بهره‌برداری از ۲۸ هزار واحد مسکن شهری و روستایی/ بیش از ۳۱۱ هزار واحد در حال ساخت است

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرها و روستاها که توسط آن بنیاد در حال احداث است به ارائه آمار پرداخت و گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مجموع در شهرهای و روستاهای کشور در قالب طرح نهضت ملی مسکن حدود ۳۱۱ هزار واحد را در دست ساخت دارد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: هم اکنون ۲۰۲ هزار و ۱۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در روستاها و حدود ۹۷ هزار و ۴۹۲ واحد در شهرها توسط بنیاد در حال ساخت است. همچنین بنیاد مسکن در همکاری با شهرداری احداث ۱۱ هزار و ۲۳۰ واحد را نیز در بافت فرسوده شهر تهران آغاز کرده است.

بهره‌برداری از ۲۸ هزار واحد مسکن شهری و روستایی/ بیش از ۳۱۱ هزار واحد در حال ساخت است

نیکزاد مجموع واحدهای نهضت ملی مسکن در شهرها و روستاها و بافت فرسوده شهر را که توسط بنیاد در حال ساخت است بیش از ۳۱۱ هزار واحد برشمرد.

وی تصریح کرد: در برنامه است تا در بهمن ماه سال جاری با حضور وزیر راه و شهرسازی ۲۸ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی احداث شده توسط بنیاد مسکن بهره‌برداری شود./ وزارت راه و شهرسازی

برچسب ها: مسکن ملی نهضت ملی مسکن طرح نهضت ملی مسکن مسکن مهر
ارسال نظر
آخرین اخبار