۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹
تعداد بازدید: ۸۸۶۰۴
دبیر جدید سازمان لیگ فوتسال گفت: در دو ماه آینده برنامه‌های زیادی داریم که یکی از آن‌ها تدوین تقویم مسابقات است. برنامه‌های دیگر هم در دستور کار داریم که به مرور آن‌ها را اعلام خواهیم کرد.
کد خبر: ۲۶۳۴۸

برنامه‌های جدیدی داریم/ تدوین تقویم مسابقات در دستور کار است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، احسان کامیانی، در خصوص انتخابش به عنوان دبیر سازمان لیگ فوتسال اظهار داشت: در حال حاضر شرایط سازمان لیگ فوتسال ایجاب می‌کرد تا یک نفر کار‌های اداری مربوط به سازمان لیگ را پیگیری کند. با بذل توجه رییس فدراسیون، احسان اصولی رییس کمیته فوتسال و اعضای هیئت‌رییسه سازمان لیگ فوتسال. اینجانب بعنوان دبیر سازمان لیگ منصوب شده تا امور مربوط به سازمان را پیگیری کنم.

وی در مورد سوابق خود عنوان کرد: پیش از این مسوول برگزاری مسابقات رده جوانان تهران، رییس برگزاری مسابقات فوتبال استان تهران، رییس دپارتمان فوتسال تهران و رییس مسابقات فوتسال کشور بودم و حالا نیز به عنوان دبیر سازمان لیگ فوتسال خدمتگزار جامعه فوتسال خواهم بود.

دبیر جدید سازمان لیگ فوتسال در خصوص برنامه‌های پیش روی این سازمان گفت: در دو ماه آینده برنامه‌های زیادی داریم. برگزاری جشن برترین‌ها بلافاصله بعد از پایان لیگ برگزار خواهد شد. جلسه با مدیران‌عامل باشگاه‌ها برای بررسی نقاط ضعف و قوت لیگ‌های فوتسال، تدوین تقویم مسابقات و برنامه‌های دیگر هم در دستور کار داریم که به مرور آن‌ها را اعلام خواهیم کرد.

کامیانی در مورد برگزاری مجمع انتخاباتی سازمان لیگ فوتسال نیز تصریح کرد: در اولین فرصت ممکن آن را برگزار می‌کنیم تا اعضای هیئت‌رییسه مشخص شود. مجمع یک پروسه اداری دارد و باید کار‌های آن انجام شود.

به گزارش ایرنا، نشست روز یکشنبه هیئت‌رییسه سازمان لیگ فوتسال با حضور مهدی تاج رییس فدراسیون، احسان اصولی رییس کمیته فوتسال و سایر اعضا برگزار شد و موارد زیر به تصویب رسید:

۱- مقرر شد یک کارگروه جهت بررسی و مطالعه ساختار و نحوه برگزاری مسابقات و لیگ‌ها و نحوه واگذاری امتیاز‌ها با توجه به درخواست‌های رسیده تشکیل شود.

۲- احسان کامیانی به عنوان دبیر سازمان لیگ فوتسال انتخاب شد.

۳- مقرر شد مجمع انتخاباتی سازمان لیگ فوتسال در اولین زمان ممکن برگزار شود.

۴- مقرر شد از لیگ دسته اول جوانان از هر گروه فقط یک تیم جمعاً ۴ تیم به لیگ مناطق سقوط کند.

۵- مقرر شد دو باب واحد ساختمانی واقع در خیابان شیخ بهایی متعلق به سازمان لیگ فوتسال، در مالکیت این سازمان باقی بماند.

۶- مقرر شد مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور از تاریخ بیست تیر ۱۴۰۲ با حضور تماشاگران برگزار شود.

۷- مقرر شد در صورت عدم حضور هر تیم در هر کدام از مسابقات زیر نظر سازمان لیگ امتیاز باشگاه مذکور با تصمیم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فوتسال به سایر باشگاه واجد شرایط واگذار شود.

۸- مقرر شد مسابقات لیگ دسته دو در دور اول بصورت مجتمع و در دور نهایی بصورت رفت و برگشت از تاریخ ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ آغاز شود./ ایرنا

برچسب ها: فوتسال لیگ برتر فوتسال احسان کامیانی
ارسال نظر
آخرین اخبار