۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
تعداد بازدید: ۱۰۲۷۰۷
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: نیروی پدافند هوایی به دنبال تأمین، حفظ و امنیت دائمی و پایدار از آسمان جمهوری اسلامی ایران است و یگان‌های پدافندی با توکل به خداوند سبحان و با آمادگی و هوشیاری کامل از حریم هوایی کشور حفاظت کرده و اجازه کوچک‌ترین تعدی به دشمنان نخواهند داد.
کد خبر: ۲۶۴۴۲

امنیت آسمان ایران خط قرمز و اوج حساسیت پدافند هوایی است

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، با حضور در گروه پدافند هوایی کرمان، ضمن ارزیابی توان عملیاتی و رزمی این یگان پدافندی، ساختمان جدید ستاد فرماندهی و چندین طرح عمرانی دیگر را در این یگان مورد بهره‌برداری قرار داد.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد در این بازدید، ضمن ابراز خرسندی از توان رزم و پیشرفت طرح‌های عمرانی گروه پدافند هوایی کرمان، اظهار داشت: نیروی پدافند هوایی ارتش با اولویت قرار دادن تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، تمام همت خود را جهت حفظ و حراست از آسمان کشور به کار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: نیروی پدافند هوایی به دنبال تأمین، حفظ و امنیت دائمی و پایدار از آسمان جمهوری اسلامی ایران است و یگان‌های پدافندی با توکل به خداوند سبحان و با آمادگی و هوشیاری کامل از حریم هوایی کشور حفاظت کرده و اجازه کوچک‌ترین تعدی به دشمنان نخواهند داد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش خاطرنشان کرد: پدافند هوایی با چشمانی همیشه باز و بینا و با قدرت تمام، محافظ آسمان کشور است؛ چرا که امنیت آسمان ایران خط قرمز و اوج حساسیت پدافند هوایی است.

در این بازدید علاوه بر افتتاح ساختمان جدید ستاد فرماندهی، ساختمان‌های جدید فاوا، عقیدتی سیاسی، آتش‌نشانی، بهداری و گردان مختلط نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/ دفاع پرس

 
برچسب ها: علیرضا صباحی فرد امیر صباحی فرد پدافند هوایی پدافند هوایی ارتش امنیت امنیت آسمان ارتش جمهوری اسلامی
ارسال نظر
آخرین اخبار