۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶
تعداد بازدید: ۱۰۱۱۲۱
سرمربی تیم ملی تفنگ گفت: هر چه دیدیم قول و بدعهدی بوده است. همیشه مسیولین از بچه‌های ما انتظار داشتند با دست خالی نتیجه بگیرند. آن‌ها همیشه آبروی ورزش بودند. ولی در مقابل آن قول‌ها و بد عهدی‌های مسئولین بوده است ما تفاوتی در خصوص رفتار و تخصیص بوده حتی بعد از مدال المپیک از سوی وزارت و کمیته ندیدیم.
کد خبر: ۲۶۵۸۸

درد و دل‌های تیراندازی زیاد است/هر چه دیدیم قول و بدعهدی بوده است

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، مریم طالبی سرمربی تیم ملی تفنگ امروز دوشنبه و در مراسم تجلیل از تیراندازان که با حضور حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، گفت: بچه های ما خیلی درد و دل دارند. تیراندازی اولین مشکلی که دارد تحلیل رفتگی و دومی آن ناامیدی است. سرمایه گزاری روی تیراندازی از زمان ریاست آقای هاشمی استارت خورد ولی بعد از آن تیراندازی تحلیل رفت. دستگاه‌های ما ظرفیت برگزاری مسابقات آزاد و لیگ را ندارند و متاسفانه به خط ها رسیدگی نشده و روی عملکرد تیراندازان تاثیر داشته است‌. خوشحالیم که آقای قربانی در فدراسیون حضور دارد. اگر وی نبود تیراندازی ما تمام می‌شد.

وی در ادامه افزود: افت بعدی تیراندازی مربوط به ناامیدی در بدنه جامعه تیراندازی است. هر چه دیدیم قول و بدعهدی بوده است‌. همیشه مسیولین از بچه‌های ما انتظار داشتند با دست خالی نتیجه بگیرند. آنها همیشه آبروی ورزش بودند. ولی در مقابل آن قول‌ها و بد عهدی‌های مسئولین بوده است ما تفاوتی در خصوص رفتار و تخصیص بوده حتی بعد از مدال المپیک از سوی وزارت و کمیته ندیدیم. بچه ها مشکل معیشتی دارند و من می پرسم آیا حق دارند این فشار را تحمل کنند یا نه.

طالبی ادامه داد: کارد استخوان را هم رد کرده است. یک سری مشکلات کلان است و آن را درک می کنیم. برای اینکه تیراندازان به ذره ای از حق و حقوق خود برسند باید این رویکرد در بین مسیولین تغییر کند. با این شرایط حتی انگیزه درونی و فردی تیراندازان هم موتور محرک نیست. قربانی با چنگ و دندان با وجود گرانی، کمبود فشنگ و ... تلاش می کنند تا ورزشکاران در بهترین شرایط باشند.

این عضو تیم ملی ادامه داد: رشته ما به شدت با گرانی گره خورده است. برنامه ریزی برای کادر فنی سخت شده و باید جهت نوک پیکان تغییر نکند و از طرف مسئولین به سمت تیراندازان باشد.‌امیدوارم شما که بعد از آقای قربانی پدر ما تیراندازان هستید، به این رشته بیشتر توجه کنید.

جواد فروغی نیز در دیدار با وزیر ورزش گفت: مسئولین همیشه با ورزشکار دیدار کرده‌اند و بعد از آن مسئولین رفته اند. پیشنهاد می دهم کمیته های پیگیری در وزارت تشکیل شود و هر چند ماه مسائل را پیگیری کنند.بحث اسپانسر و حمایت مالی در بسیاری رشته‌ها مثل تیراندازی ضعیف است و وزارت ورزش می تواند کانال هایی باز کند.

یک ورزشکار در لیگ هفته ای ۵۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان دریافت می‌کند که عدد مناسبی نیست و باید لیگ‌ها حرفه ای شود. به خاطر مسائل مالی متاسفانه برخی از سفرها را از دست دادیم و امیدوارم حمایت های مالی از این رشته بیشتر باشد. / مهر

برچسب ها: مریم طالبی تیم ملی تیراندازی ایران مرتضی قربانی حمید سجادی
ارسال نظر
آخرین اخبار