۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
تعداد بازدید: ۹۱۶۴۳
بعد از کسب سه نشان طلا، نقره و برنز تیم کشورمان در روز اول مسابقات کشتی فرنگی تورنمنت زاگرب، این رقابت‌ها از صبح امروز (۱۵ بهمن) در دو وزن ۶۳ و ۶۷ کیلوگرم دنبال شد.
کد خبر: ۲۶۹۹۲
کشتی فرنگی تورنمنت زاگرب| راهیابی هر ۴ نماینده ایران به مرحله یک چهارم نهایی

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، بعد از کسب سه نشان طلا، نقره و برنز تیم کشورمان در روز اول مسابقات کشتی فرنگی تورنمنت زاگرب، این رقابت‌ها از صبح امروز (۱۵ بهمن) در دو وزن ۶۳ و ۶۷ کیلوگرم دنبال شد.

تیم ایران در این دو وزن ۴ نماینده داشت که روی تشک رفتند.

در وزن ۶۳ کیلوگرم، ایمان محمدی ۶ بر یک از سد ویتالی اریومنکو از مولداوی گذشت و در دور بعدی و یک چهارم نهایی با پریکا دیمیتریویچ از صربستان کشتی می‌گیرد.

برادرش عارف نیز  ۳ بر ۲ آکر اشمید العبیدی از اتریش را شکست داد و  در یک چهارم نهایی با ساگار هندی کشتی خواهد گرفت..

در وزن  ۶۷ کیلوگرم، رضا عباسی با دو پیروزی ۹ بر صفر و ۸ بر صفر مقابل آشو از هند و آدام پویلیک از مجارستان به یک چهارم نهایی رسید.

سیددانیال سهرابی هم که در دور اول استراحت کرده بود، ۱۰ بر ۲  ماماداسا سیلیا از فرانسه را شکست داد و به یک چهارم نهایی رسید.

روز گذشته محمدعلی گرایی در وزن ۷۷  کیلوگرم به مدال طلا رسید و امین کاویانی‌نژاد نیز  مدال برنز این وزن را از آن خود کرد. ناصر علیزاده با قبول شکست در فینال مدال نقره وزن ۸۷ کیلوگرم را به خود اختصاص داد و حمیدرضا بادکان از دور رقابت‌ها حذف شد.

فردا نیز تورنمنت اوپن زاگرب در ۶ وزن دنبال خواهد شد که تیم کشورمان ۱۰ کشتی‌گیر در ۵ وزن دارد.

انتهای پیام/ تسنیم 

برچسب ها: کشتی کشتی فرنگی
ارسال نظر
آخرین اخبار