۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲
تعداد بازدید: ۹۷۱۹۱
اولین سامانه صدور بیمه سفرهای داخلی توسط بیمه تجارت نو رونمایی شد تا شهروندان بتوانند با خیالت راحت به سفرهای داخلی بپردازند.
کد خبر: ۲۸۰۵۳

اولین سامانه بیمه سفرهای داخلی رونمایی شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، سامانه صدور بیمه نامه سفر‌های داخلی با نام آسام توسط شرکت بیمه تجارت نو روز گذشته ۱۴ اسفندماه رونمایی شد. این اولین بار است که یک شرکت بیمه‌ای در ایران اقدام به ارائه خدمت صدور بیمه سفر‌های داخلی می‌کند.

در این خدمت که توسط شرکت بیمه تجارت نو برای اولین بار و انحصاری ارائه می‌شود، افراد می‌توانند قبل از سفر هوایی، ریلی و یا زمینی اقدام به بیمه کردن خود و اعضای همراه خود کنند. این بیمه خسارات ناشی از حوادث برای بیمه گذار از قبیل فوت، نقض عضو، از کار افتادگی، کنسلی بلیت هواپیما، اتوبوس یا قطار به واسطه حادثه رخ داده برای بیمه گذار، هزینه انتقال به مراکز درمانی، هزینه ایاب و ذهاب همراه بیمه گذار جهت حضور در مرکز درمانی و … را پرداخت می‌کند.

علاوه براین آسام همزمان با تحت پوشش بیمه قراردادن بیمه گذار، منزل وی را در مقابل حادثه آتش سوزی، سیل، زلزله و ترکیدگی لوله بیمه می‌کند.

شهروندان می‌توانند قبل از سفر با مراجعه به وب سایت شرکت بیمه تجارت نو و یا اپلیکیشن «بنو» قسمت خدمات الکترونیک با انتخاب پوشش بیمه‌ای آسام اقدام به بیمه کردن خود و همراهانشان در مسافرت کنند.

خدمات بیمه‌ای سفر داخلی در ۴ طرح به بیمه گذار ارائه می‌شود. قیمت پوشش بیمه‌ها برای هر نفر از ۱۲،۵۰۰ تومان آغاز می‌شود و بالاترین پوشش خدمات با مبلغی حدود ۲۷۰ تا ۳۰۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

آسام؛ آسوده سفر امن مطمئن

حسین حسینی، قائم مقام بیمه تجارت‌نو در این مراسم اظهار کرد: آسام برگرفته از جمله «آسوده سفر امن مطمئن»، برای سفر‌های داخلی طراحی شده است که تاکنون در صنعت بیمه رواج نداشته است و با توجه به احساس این نیاز در صنعت بیمه و گردشگری کشور عزیزمان با هدف توسعه فرهنگ بیمه و گسترش خرده فروشی در سطح کشور طراحی گردید، ایده‌ای نو که تا کنون اجرایی نشده و ثمره تلاش بی وقفه همکاران عزیزمان در بیمه تجارت نو است.

وی بیان کرد: آسام بیمه نامه‌ای مقرون به صرفه و کاربردی است که پوشش‌های منحصر به فردی را ارائه کرده است و در این بیمه‌نامه به راحتی می‌توانید لحظه‌های خود را در سفر بیمه کنید، پوشش‌هایی مانندهزینه جبران و بازسازی منزل مسکونی بیمه گذار در اثر آتش‌سوزی، صاعقه، انفجار، اتشفشان و ترکیدگی لوله در حین سفر، هزینه‌های پزشکی ناشی از حادثه، جبران هزینه لغو شدن بلیط سفر در صورت بروز حادثه، دفاع مشروع بیمه شده، اقدام برای نجات اشخاص و اموال از خطر و حادثه و … تنها بخشی از پوشش‌های نو و حیرت آور بیمه‌نامه آسام است.

حسینی تاکید کرد: یکی از استراتژی‌های اصلی بیمه تجارت‌نو در سال گذشته گسترش خرده فروشی بود که با ارائه محصولات متفاوتی که یکی از آن‌ها طرح آسام است این امر به خوبی محقق شد محصولی که در راستای استراتژی خرده فروشی بیمه کاملاً همگام بوده و به مدت دو سال در انحصار شرکت بیمه تجارت‌نو قرار گرفته که بعد از اتمام آن نیز قابل تمدید است.

قائم‌مقام بیمه تجارت‌نو گفت: با توجه به پیش رو بودن سفر‌های نوروزی، آسام در قالب ۴ طرح پیشنهادی ۱۵،۷،۳و۳۰ روزه با نازل‌ترین قیمت موجود از طریق مراجعه به سایت تجارت نو، منوی خدمات الکترونیک سپس خرید بیمه نامه وانتخاب طرح آسام https://shop.tejaratnoins.ir/ یا مراجعه حضوری به شعب و نمایندگان بیمه تجارت‌نو قابل دسترس است.

بیمه سفر‌های داخلی آسام چه مواردی را پوشش می‌دهد؟

بیمه سفر‌های داخلی که توسط بیمه تجارت نو ارائه می‌شود موارد زیر را تحت پوشش خود قرار می‌دهد:

* فوت، نقص عضو و از کارافتادگی دائم ناشی از حادثه

اولین و اصلی‌ترین پوشش بیمه نامه است که می‌تواند آرامش خاطری باشد برای خانواده بیمه شده تا در صورت حادثه ناگوار در مباحث مالی کمتر دچار مشکل شوند.

* هزینه‌های پزشکی ناشی از حادثه

در صورت وقوع هر گونه حادثه در مدت بیمه نامه این پوشش کمک می‌کند تا هزینه‌های پزشکی بیمه شده را جبران نماید.

* هزینه انتقال به نزدیک‌ترین مرکز درمانی

در صورت وقوع حادثه هزینه انتقال بیمه شده به نزدیک‌ترین مرکز درمانی توسط شرکت بیمه گر پرداخت خواهد شد.

* هزینه انتقال جسد

در صورت بروز حادثه ناگوار در حین سفر کلیه هزینه‌های انتقال جسد بیمه شده تا سقف تعهد بیمه نامه تا شهر محل خاک سپاری پرداخت خواهد شد.

* هزینه ایاب و ذهاب همراهان بیمه شده

در صورت وقوع حادثه و بستری شدن بیمه شده در بیمارستان هزینه ایاب و ذهاب همراهان بیمه شده جهت مراجعه به بیمارستان و یا انجام کار‌های درمانی بیمه شده توسط شرکت بیمه پرداخت خواهد شد.

* هزینه رفت و برگشت و اقامت یک نفر اعضا خانواده درجه اول به محل بستری بیمه شده

در صورت بستری بیمه شده در بیمارستان، شرکت بیمه طبق شرایط بیمه نامه هزینه‌های رفت و برگشت و اقامت یک نفر از اعضا خانواده جهت مراجعه به محل بستری بیمه شده و انجام کار‌های درمانی او پرداخت خواهد کرد.

*هزینه برگشت بیمه شده در صورت فوت خانواده درجه اول

در صورت فوت خانواده درجه ۱ بیمه شده در حین سفر شرکت بیمه هزینه برگشت او را به شهر مورد نظر تحت پوشش خود قرارداده است.

* هزینه جبران لغو بلیط رفت و برگشت بیمه شده و یک همراه او در صورت وقوع حادثه منجر به جرح

در صورتی که حادثه‌ای منجر به جرح بیمه شده در طول مدت بیمه نامه شود که مانع رسیدن او به بلیط رفت و یا برگشت شود شرکت بیمه هزینه کنسلی بلیط و یک نفر همراه او که بیمه شده را در آن سفر همراهی می‌کند و این حادثه باعث کنسلی بلیط همراه بیمه شده هم شده باشد را پرداخت می‌کند.

* هزینه اقامت بیمه شده در صورت بروز حوادث طبیعی سیل، زلزله، آتش فشان که منجر به کنسلی بلیط‌های برگشت بیمه شده شود.

در صورتی که در شهر مقصد حادثه طبیعی سیل، زلزله و یا آتش فشان رخ دهد که باعث شود زمان برگشت بیمه شده به تأخیر بیفتد در صورتی که این تغییر زمان نیاز به اقامت بیشتر بیمه شده در محل مقصد گردد هزینه اقامت بیمه شده توسط شرکت بیمه پرداخت می‌گردد.

* هزینه جبران و بازسازی منزل مسکونی بیمه گذار (بیمه شده) در اثر آتش سوزی، صاعقه، انفجار و ترکیدگی لوله آب

در صورتی که در حین سفر و در طول مدت بیمه نامه برای منزل مسکونی بیمه گذار که قبلاً کد پستی آن در صدور بیمه نامه به بیمه گر اعلام شده است حادثه‌ای در اثر آتش سوزی، صاعقه، انفجار، آتشفشان و ترکیدگی لوله آب رخ دهد شرکت بیمه براساس شرایط بیمه نامه و تا سقف تعهد هزینه بازسازی را جبران می‌نماید.

* غرق شدن بیمه شده در طول مدت بیمه نامه

که در این صورت شرکت بیمه سرمایه بیمه نامه را به وراث قانونی بیمه شده پرداخت می‌نماید.

* مسمومیت بیمه شده که منجر به بستری او در بیمارستان یا اورژانس شود

در این صورت شرکت بیمه تمام هزینه‌های پزشکی مربوط را تا سقف تعهد بیمه نامه پرداخت خواهد کرد.

* ابتلاء به هاری، کزاز، سیاه زخم

در صورت وقوع آن شرکت بیمه هزینه‌های پزشکی مربوط را با توجه به بیمه نامه و حداکثر تعهد هزینه‌های پزشکی در پوشش خود قرار می‌دهد./ بیمه تجارت نو

برچسب ها: حق بیمه بیمه کسب و کار
ارسال نظر
آخرین اخبار