۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴
تعداد بازدید: ۶۷۳۲۷۰
دارنده رتبه سوم جشنواره شیخ بهایی مطرح کرد:
حمید علیخانی، مدیر عامل شرکتی که موفق به اخذ رتبه سوم در جشنواره شیخ بهایی شده است، اعلام کرد: در صورت تامین هزینه‌های راه اندازی کارخانه جدید توان تامین پنجاه درصد از کنترل وَلو̊ آنتی سرج مورد نیاز کشور را داریم.
کد خبر: ۲۸۲۵

 

افزایش تولید در گرو حمایت

حمید علیخانی مدیرعامل شرکت برنا صنعت توس در گفتگو با خبرنگار خطوط گفت: ما موفق به طراحی و تولید کنترل ولو آنتی سرج جریان محوری شدیم و در جشنواره شیخ بهایی به همین مناسبت رتبه سوم را کسب کردیم.

وی توضیح داد: این قطعه کمپرسورهای فشاربالا و فشار نرمال را تحت کنترل در می آورد و از آسیب دیدن و توقف کمپرسور جلوگیری می کند.

مدیرعامل شرکت برنا صنعت توس گفت: ما از سال 83 شروع به کار کردیم و بنیان گذار بومی سازی طراحی و تدوین و تولید کنترل وَل̊و̊ (valv) در کشور هستیم.

علیخانی افزود: در حال حاضر 75 نفر نیروی فعال در اختیار داریم که اگر این تعداد به  3000 نفر برسد می توانیم خط تولید خود را گسترش دهیم به نحوی که 20 برابر تولید داشته باشیم.

وی گفت: بازار به محصول ما نیاز دارد و بر همین اساس زمینی تهیه کرده ایم و در حال ساخت کارخانه جدید هستیم و اکنون برای خرید ماشین آلات احتیاج به سرمایه داریم.

 مدیرعامل شرکت برنا صنعت توس گفت: شرکت برنا صنعت توس از جمله شرکت های دانش بنیان است که دارای سطح یک (گرید1) است و قابل حمایت است.

حمید علیخانی تصریح کرد: با توجه به این که تولید محصول ما از خروج ارز جلوگیری می کند و اشتغالزایی قابل قبولی هم دارد انتظار داریم صندوق های نوآوری و یا صندوق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این مهم ما را یاری کنند.

لازم به توضیح است کمپرسور دستگاهی است که سیالات را فشرده و پمپاژ می کند و قطعه تولیدی ما که همان کنترل وَل̊و̊ آنتی سرج نام دارد مانع از وارد آمدن صدمات مکانیکی به کمپرسور می شود. وقتی کمپرسور گاز شهر را تامین می کند خراب شدن آن باعث قطع شدن گاز شهر می شود . در شرایطی که کمپرسور گاز را برای تولید برق به نیروگاه ها ارسال می کند با خراب شدن آن در تولید برق مشکل ایجاد می شود و هنگامی که کمپرسور تامین کننده خوراک برای مصرف پتروشیمی است خراب شدن آن باعث اختلال در تولید محصولات کارخانه پتروشیمی می شود.  

جشنواره شیخ بهایی با هدف شناسایی و معرفی واحدهای فناور و فن آفرینان موفق به سرمایه گذاران و حمایت از ایده های دانش بنیان و توان نخبگان کشور برگزار می شود.

برچسب ها: حمید علیخانی برنا صنعت توس کنترل ولو آنتی سرج کمپرسور گاز سیالات پتروشیمی دانش بنیان پارک علم و فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوی
ارسال نظر
آخرین اخبار