۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
تعداد بازدید: ۶۵۱۰۰
تهیه‌کننده مجموعه نمایشی «جورچین» با اشاره به ۲ اپیزود ویژه این مجموعه برای تحویل سال خبر داد که این قسمت ویژه با فضای دهه ۶۰ پیش می‌رود.
کد خبر: ۲۸۳۷۲

تحویل سال متفاوت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، محمد تاجیک تهیه کننده «جورچین» که این شب‌ها از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود درباره قسمت ویژه تحویل سال بیان کرد: در شب‌های منتهی به پایان سال دو شب برنامه ویژه داریم که هر شب ۹۰ دقیقه است و سناریوی حضور مهمان در این قسمت‌ها در قالب یک قصه دیده شده است.

وی درباره این قسمت‌های ویژه تحویل سال ادامه داد: در این قسمت‌ها بازیگران خود سریال هستند و مهمانان ما چهره‌هایی هستند که در دهه ۶۰ محبوب بودند یا فعالیتی در عرصه هنر و تصویر داشتند.

تاجیک یاداور شد: قصه فضای نزدیک به عید دارد و خانواده‌ها فامیل خود را دعوت می‌کنند که به این بهانه اقوام مختلف در این مهمانی حضور دارند و با حضور گروه‌های موسیقی آذری، لری، کردی، مازنی و… شکل می‌گیرد.

وی با اشاره به این فضای نمایشی بیان کرد: این جشن در همان محله مجموعه «جورچین» صورت می‌گیرد. خواستیم قصه و فضایی متفاوت داشته باشیم و از اینکه یک مجری با هنرمند صرفاً حرف بزند فراتر رویم.

تاجیک اضافه کرد: با توجه به اینکه قصه در حال و هوای دهه ۶۰ می‌گذرد، دکور برنامه، طراحی‌ها و حتی مهمانان و مجری‌ها و خوانندگانی هم که داریم بیشتر با این حال و هوا مرتبط هستند.

وی در پایان گفت: این ویژه برنامه نمایشی با مشارکت بنیاد ۱۵ خرداد ساخته می‌شود. ضبط برنامه از فردا شروع می‌شود و در دو روز سعی می‌کنیم به پایان برسد./ مهر

برچسب ها: شبکه نسیم برنامه تلویزیونی عید نوروز
ارسال نظر
آخرین اخبار