۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
تعداد بازدید: ۱۰۱۴۰۳
در محور‌های شرق استان تهران؛
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی شرق استان تهران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی نوروز ۱۴۰۲ در محور‌های مواصلاتی خبر داد.
کد خبر: ۲۸۳۸۰

محدودیت‌های ترافیکی نوروز ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، سرهنگ " ایرج کهریزی " گفت: با توجه به پیش بینی افزایش حجم تردد و ارتقای ضریب ایمنی و تسهیل عبور و مرور محدودیت‌های ترافیکی از روز گذشته مورخه ۲۳/۱۲/۱۴۰۱ آغاز شده است و تا پایان روز سه شنبه ۱۵/۰۱/۱۴۰۱ در محور‌های مواصلاتی استان اعمال خواهد شد.

وی افزود: تردد موتورسیکلت‌ها در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراه‌ها و بزرگراه‌های استان و محور هراز ممنوع است و تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران با اشاره به محدودیت ترافیکی در محور‌های استان افزود: تردد کلیه تریلر‌ها از محور هراز همچنان ممنوع بوده و تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی در محور هراز از ساعت ۰۶:۰۰ روز سه شنبه مورخه ۲۳/۱۲/۱۴۰۱ الی ساعت ۰۲:۰۰ بامداد روز شنبه مورخه ۰۵/۰۱/۱۴۰۲ و از ساعت ۰۶:۰۰ روز پنجشنبه مورخه ۱۰/۰۱/۱۴۰۲ الی ساعت ۰۲:۰۰ بامداد روز سه شنبه مورخه ۱۵/۰۱/۱۴۰۲ از محور هراز (رودهن به آمل و بالعکس) ممنوع است.

"سرهنگ کهریزی " در خصوص اعمال ممنوعیت تردد در محور هراز گفت: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۵:۰۰ تاریخ‌های ۱۴، ۱۳، ۱۲، ۱۱، ۴، ۳، ۲ فروردین ماه ۱۴۰۲ الی ساعت ۲۴:۰۰ همان روز از رودهن به آب اسک ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳:۰۰ تاریخ‌های مذکور الی ساعت ۲۴:۰۰ از آب اسک به رودهن به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی همچنان به محدودیت ترافیکی در محور فیروزکوه اشاره داشت که تردد انواع تریلر‌ها از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز چهارشنبه مورخه ۲۴/۱۲/۱۴۰۱ و از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ تاریخ‌های ۲۵، ۲۶، ۲۷، ۲۸، ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ و از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ تاریخ‌های ۳ و ۴ فروردین ماه ۱۴۰۲ و ۱۱، ۱۲، ۱۳ و ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۲ از محور تهران-فیروزکوه-قائم شهر و بالعکس ممنوع می‌باشد.

"کهریزی" به ذکر این نکته نیز تاکید کرد که در صورت افزایش یا کاهش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه و به منظور تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه تمدید و یا لغو محدودیت در محور هراز اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران از آمادگی کامل مأموران پلیس راه جهت ارائه خدمات به شهروندان و رانندگان خبر داد و از شهروندان خواست هشدار‌های پلیسی را جدی بگیرند و نهایت همکاری در تامین نظم و امنیت جاده با تیم‌های مستقر در محور‌ها را داشته باشند همچنین جهت اطلاع از آخرین وضعیت جاده‌ها با مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راه به شماره ۷۶۲۱۹۱۰۰ با پیش شماره ۰۲۱ و سامانه گویای وضعیت راه‌ها (۱۴۱) تماس حاصل فرمایند./ صدا و سیما

برچسب ها: محدودیت ترافیکی نوروز 1402 محدودیت
ارسال نظر
آخرین اخبار