۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴
تعداد بازدید: ۱۰۰۷۶۸
مدیر کل حمل و نقل مسافری : در خصوص دلایل تاخیر در حرکت اتوبوس‌ها گفت: با توجه به بررسی به عمل آمده عدم حضور به موقع مسافران در پایانه، نامساعد بودن شرایط جوی و انجام سوختگیری از عمده دلایل تاخیر در حرکت ذکر شده است.
کد خبر: ۲۸۴۳۵

دلایل تاخیر اتوبوس‌های برون شهری؟ / نظارت بر نحوه سرویس دهی ناوگان اعزامی نیز صورت گرفته است

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، مدیر کل حمل و نقل مسافری این سازمان گفت: با عنایت به گزارش‌های دریافتی مبنی بر تاخیر سفر ناوگان اتوبوسی در مبدا یا حین سفر، این سازمان در بخشنامه‌های متعدد به ادارات کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استانی در باره ضرورت کنترل‌های لازم تاکید کردو مقرر شده است در صورت بروز تخلف در این زمینه نسبت به بررسی و برخورد با تخلفات از طریق طرح تخلف در کمیسیون‌های ویژه رسیدگی به تخلفات حمل و نقل اقدام لازم صورت پذیرد.
وی افزود: امسال دو نوبت طرح ویژه کنترل تاخیر در مبدا و هنگام  سفر ناوگان اتوبوسی اجرا شده است و مدیران کل ادارات استانی، معاونین حمل و نقل و روسای ادارات کل استانی با  حضور در پایانه‌های مسافربری ومصاحبه با رسانه‌های عمومی و اطلاع رسانی نحوه پیگیری موضوع به مسافران و سایر استفاده کنندگان از بخش انجام شده است.
باقرجوان  خاطرنشان کرد: همچنین با متخلفین از طریق طرح تخلف در کمیسیون‌های رسیدگی به تخلفات حمل و نقل برخورد لازم صورت گرفته است، ضمن این‌که با تشکیل تیم‌های بازرسی با حضور تشکل‌های صنفی و پلیس، نظارت بر نحوه سرویس دهی ناوگان اعزامی نیز صورت گرفته است.
وی در خصوص دلایل تاخیر در حرکت اتوبوس‌ها گفت: با توجه به بررسی به عمل آمده عدم حضور به موقع مسافران در پایانه، نامساعد بودن شرایط جوی و انجام سوختگیری از عمده دلایل تاخیر در حرکت ذکر شده است.

/ روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای

 
ارسال نظر
آخرین اخبار