۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
تعداد بازدید: ۱۱۲۰۱۰
سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا گفت:سفری طولانی در پیش است و جو سالن نیز به سود ما نخواهد بود که البته تجربه چنین وضعیتی را داریم. ما نباید در انتظار صعودی آسان به المپیک باشیم.
کد خبر: ۲۸۴۸۱
نباید در انتظار صعودی آسان به المپیک باشیم/ کوبا، ایران و اوکراین در حال پیشرفت هستند
 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، مراسم قرعه‌کشی مسابقات والیبال انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس، دیروز (جمعه) در لوزان برگزار شد و تیم ملی ایران در گروه A با تیم‌های برزیل، ایتالیا، کوبا، اوکراین، آلمان، چک، قطر قرار گرفت.

فردیناندو دجورجی، سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا که در سال ۲۰۲۲ به عنوان قهرمانی جهان رسید در این مورد اظهار داشت: در گروه واقعا سختی قرار گرفتیم. ما با برزیل که از امتیاز میزبانی برخوردار است، روبرو خواهیم شد. کوبا، ایران و اوکراین هم در حال تحول و پیشرفت هستند و حریفانی دشوار به حساب می‌آیند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا ادامه داد: ما از مسابقات انتخابی المپیک صحبت می‌کنیم، بنابراین همه رویداد‌های مربوط به آن، یک چالش  جدی به حساب می‌آید. برای ما خیلی مهم است که با عزم و اراده قوی در میدان حاضر شویم و زیاد به حریفان فکر نکنیم.

دجورجی گفت: ما باید همه توان خود را در رقابت‌ها به کار بگیریم و بازی به بازی پیش برویم. مثل همیشه، امکان هر اتفاقی وجود دارد و ما تلاش می‌کنیم در بهترین شرایط ممکن به هدف‌مان برسیم. سفری طولانی در پیش است و جو سالن نیز به سود ما نخواهد بود که البته تجربه چنین وضعیتی را داریم. ما نباید در انتظار صعودی آسان به المپیک باشیم.

/تسنیم

برچسب ها: تیم ملی والیبال ایتالیا والیبال
ارسال نظر
آخرین اخبار