۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵
تعداد بازدید: ۱۳۶۱۰۲
وزیر ورزش و جوانان گفت: طرح سرباز قهرمان را برای آقایان داشتیم و در حال بررسی برای طرح بانو قهرمان هستیم که با مشابه‌سازی، یکسری خدمات را برای بانوان ورزشکار نیز داشته باشیم.
کد خبر: ۳۰۹۷۴
سجادی: به دنبال طرح بانو قهرمان برای بانوان ورزشکار هستیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، امیرسرتیپ جمشید فولادی رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح با جمعی از مسئولان ورزشی این ستاد با حضور در وزارت ورزش و جوانان با سیدحمید سجادی دیدار و گفت‌وگو کردند.

سجادی در این نشست با اهدای حکمی، امیر فولادی را به عنوان مشاور خود در امور مرتبط با نیروهای مسلح منصوب کرد.

 

سجادی در این دیدار اظهار داشت: از امیر فولادی خواهش کردیم که در رشته‌های مرتبط همکاری داشته باشند و در جلساتی که داریم بتوانیم در خدمت ورزش ستاد کل نیز باشیم. باعث افتخار است که میزبان مجموعه ورزش ستاد کل نیروهای مسلح هستیم و این آمادگی را داریم که امکانات وزارت ورزش و جوانان را در اختیار ستاد کل برای نشست‌ها و همکاری‌های مشترک بگذاریم.

وی ادامه داد: یقین داریم که همکاری با ستاد کل ورزش نیروهای مسلح منشا اتفاقات خوب برای ورزش کشور خواهد بود. طرح سرباز قهرمان را برای آقایان داشتیم و در حال بررسی برای طرح بانو قهرمان هستیم که با مشابه‌سازی یکسری خدمات برای بانوان ورزشکار نیز داشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: حوزه ورزش نیروهای مسلح بسیار مهم است و می‌توانیم از نظرات و برنامه‌های ستاد کل برای توسعه ورزش کشور استفاده کنیم. همچنین از ظرفیت افراد ورزشی و باتجربه نیروهای مسلح دربرخی از فدراسیون‌ها استفاده کنیم.

سجادی در ادامه با اشاره به این موضوع که وزارت ورزش آمادگی این را دارد که با سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها همکاری داشته باشد، اظهار داشت: یکی از پیشنهادات ما به سازمان محیط زیست برای همکاری مشترک است. از آنجا که محیط‌بانان به آمادگی جسمانی نیاز دارند و بعضا با خطراتی مواجه می‌شوند، نیاز است که یکسری کلاس‌ها و آموزش‌های ورزشی برای آنها درنظر گرفته شود.

امیرسرتیپ جمشید فولادی نیز در این نشست با بیان اینکه حامل سلام گرم سرلشگر باقری هستم، اظهار داشت: از اهتمام وزیر ورزش به نیروهای مسلح تشکر می‌کنم و باعث افتخار است که به عنوان مشاور درخدمت سجادی باشم. این نشان دهنده نگاه خوب او به ورزش نیروهای مسلح است و امیدوارم که با توجه به تجریباتی که دارم بتوانم منشا اثربخشی در وزارت ورزش باشم.

رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح افزود: ورزش نیروهای مسلح دارای ویژگی‌های مختلفی است و سالن‌ها و ظرفیت بسیار خوبی داریم. حوزه ورزش سیزم بعد از کمیته المپیک بزرگترین انجمن ورزشی در دنیا است که فعالیت‌های زیادی را انجام می‌دهد و به واسطه اینکه رژیم صهیونیستی در سیزم حضور ندارد، می‌توانیم همکاری مشترکی با همه کشورها داشته باشیم.

امیر فولادی در پایان خاطرنشان کرد: این آمادگی را داریم که در بسیاری از موارد از جمله امنیت ملی در ورزش، توسعه ورزش بانوان و ورزش خانواده‌های نیروهای مسلح همکاری مشترکی با وزارت ورزش و جوانان داشته باشیم.

در این جلسه قره سید رومیانی معاون مجلس، حقوقی و امور استان‌ها، مریم کاظمی‌پور معاون بانوان، علی رغبتی مشاور وزیر ورزش، کاوه احمدی سرپرست حوزه وزارتی و محسن معتمدکیا مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در این جلسه حضور داشتند.

/ پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان

برچسب ها: ورزش وزارت ورزش و جوانان حمید سجادی
ارسال نظر
آخرین اخبار