۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳
تعداد بازدید: ۱۱۷۱۱۳
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران گفت: ما با ۵۰ درصد قدرت به قهرمانی آسیا و با ۷۰ درصد قدرت نیز در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو شرکت می‌کنیم.
کد خبر: ۳۰۹۸۳

سوءتفاهمات به وجود آمده برطرف شد/ با 50 درصد قدرت به قهرمانی آسیا می‌رویم

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ، هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران، درباره آخرین شرایط به وجود آمده پیرامون اعزام تیم ملی والیبال نشسته به رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار داشت: با توجه به اینکه من عضو هیئت اجرایی کمیته ملی پارالمپیک هستم و نزدیک به ۴۰ سال است در ورزش معلولین حضور دارم، به خوبی از شرایطی که برای این حوزه وجود دارد، باخبرم. به هر حال این فشار‌های مالی در شرایط کنونی که برای همه رشته‌ها وجود دارد، در اینجا هم هست و این شرایط در روند سفرها، اعزام‌ها، اردو‌ها و ... تاثیر می‌گذارد.

وی ادامه داد: من در جلسه‌ای با حضور اسبقیان و حمیدی، رئیس و دبیر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین شرکت کردم و مشکلی که به وجود آمده بود، حل شد. از اسبقیان بابت تلاش به منظور حل مشکلات و اعزام تیم ملی تشکر می‌کنم. ما قرار است چهار روز زودتر به قزاقستان برویم تا پیش از شروع تورنمنت، چند دیدار تدارکاتی با میزبان داشته باشیم.

رضایی گفت: کاروان تیم ملی مردان قرار است با ۱۷ ورزشکار، مربی و همراه به قزاقستان برود و امیدوارم بتوانیم باز هم عملکرد خوبی در قهرمانی آسیا داشته باشیم. در لیست نفرات اعزامی ۶ نفر از بازیکنان قدیمی که در رقابت‌های جهانی و پارالمپیک حضور داشتند و همچنین ۶ نفر از نفرات جوان قرار می‌گیرند. در واقع ما با ۵۰ درصد قدرت به قهرمانی آسیا و با ۷۰ درصد قدرت نیز در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو شرکت می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته درباره شرایط داوود علیپوریان عنوان کرد: سوءتفاهماتی به وجود آمده بود که برطرف شده است. تیم ملی هم قرار است با تلاش‌های فدراسیون و حمایت کمیته پارالمپیک اعزام شود. از رئیس و دبیر فدراسیون بابت همکاری و تلاش‌هایی که در مسیر اعزام تیم ملی داشتند، تشکر می‌کنم.

/تسنیم

 
برچسب ها: تیم ملی والیبال والیبال نشسته
ارسال نظر
آخرین اخبار