۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
تعداد بازدید: ۷۴۵۵۴
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برای حفظ و نگاه داشت تفکر جهادی سزاست دوران دفاع مقدس، چون تابلویی درخشان همواره فرا روی یکایک ما باشد.
کد خبر: ۳۱۰۵۴

پیام عین‌اللهی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، متن پیام بهرام عین اللهی؛ وزیر بهداشت  به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر به شرح زیر است:

سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، تنها عنوانی تقویمی نیست بلکه روزی است که یدالله فوق ایدیهم را می‌توان به عین الیقین دریافت و لطف الهی را با تمام وجود درک کرد. گواه راستین آن، همان جمله هدایت زای حضرت امام خمینی (ره) در بیانیه تاریخی ایشان در سوم خرداد ماه سال ۱۳۶۱ است که فرمودند: «خرمشهر را خدا آزاد کرد.»

خرمشهر نه فقط یک شهر در نقشه جغرافیا، که پاره تن ایران اسلامی است. خرمشهر سال ۶۱ نه یک منطقه جنگی که خود دانشگاهی تمام عیار بود؛ دانشگاهی که رزمندگان حق جو، فداکار و بافضیلت، از جای جای کشور، از هر قوم و با هر رنگ و زبان، برای دفاع از آرمان‌ها و باور‌های الهی خویش در برابر دشمنان بعثی ایستادند تا مام وطن، گزند نبیند.

به بیان روشن، سوم خرداد سال ۶۱ نقطه عطف هشت سال دفاع مقدس و بلکه شیرازه بند تاریخ عزتمندی، شرافت و حماسه آفرینی ملت بزرگ ایران، روز مقاومت، ایثار و پیروزی است. روز آزادسازی خرمشهر، آینه جهاد آگاهانه و شجاعت غیرتمنداته فرزندان ایران اسلامی است. روز پاسداشت غیورمردان و جان برکفان بی ادعایی از جنس شهید محمد جهان آرا‌ها و تداوم راه پر افتخارشان تا افق نورانی رشادت و سرافرازای شهید حاج قاسم سلیمانی ها.

برای حفظ و نگاهداشت این تفکر جهادی و بصیرت انقلابی، سزاست دوران دفاع مقدس، چون تابلویی درخشان و تماشایی همواره فرا روی یکایک ما باشد تا روحیه خداجویی و ارزش‌های انقلابی در ذهن و ضمیرمان زنده بماند.

اینجانب بعنوان رزمنده دیروز و خادم امروز ملت ایران در آستانه سالروز این یوم الله، به ساحت مقدس شهدای جنگ تحمیلی ادای احترام کرده، در برابر خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران بزرگوار سر تعظیم فرود می‌آورم و مجاهدات کادر مؤمن و فداکار سلامت در گروه‌های بهداری رزمی را از صمیم جان می‌ستایم. از خداوند متعال فتح قله‌های پرافتخار دیگر را که به منزله اعتلا و پیشرفت روزافزون میهن اسلامی در ظل توجهات حضرت، ولی عصر (عج)، هدایت حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و تدابیر و اهتمام رییس جمهور انقلابی و دولت مردمی است، مسألت دارم.

/باشگاه خبرنگاران جوان
برچسب ها: وزیر بهداشت خرمشهر بهرام عین‌اللهی آزاد سازی خرمشهر
ارسال نظر
آخرین اخبار