سیزدهمین دوره جشنواره پویانمایی تهران همچون دورههای گذشته در چهار بخش مسابقه، خارج از مسابقه، نمایش ویژه و چشمانداز از 13 تا 17 اسفند 1402 به دبیری محمدرضا کریمیصارمی در مرکز آفرینشهای فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.
در جامعه امروز، شاهد ایجاد دستهای از کودکان هستیم که بهواسطه تجارت در فضای مجازی و نمایش تبلیغات در اینترنت بهعنوان ابزاری برای کسب درآمد در اینمحیط شدهاند.
تقویم برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه رسانههای ایران قطعی شد و پیش ثبتنام رسانهها در این رویداد از ۲۴ دی آغاز میشود.
قیمتها نه تنها پایین نیامده که بالا رفته و باز هم خواهد رفت، چون زارعپور وزیر ارتباطات گفته سال آینده قیمت را بالا خواهند برد!
دانشگاهی در ایرلند اولین مدرک این کشور در زمینه "اینفلوئنسری" در رسانههای اجتماعی را ارائه میدهد.
پدیدۀ مخاطبپنداری (Audience Phantasm) یک ناهشیاری جمعی در حوزۀ نگاه به رسانهها و مخاطبان است. در نیمههای قرن بیستم به مخاطبپنداری توجه بیشتری شد و نظریات تزریقی و گلوله جادویی محصول آن است که مخاطبان را منفعل، با چشمانی بسته و دهانی باز تصور میکردند.
شخصیتهای مشهور غیرسیاسی در مناصب سیاسی، از رونالد ریگان و ارنولد و جوزف کمپ در آمریکا گرفته تا آمیتاباچان در هند و جوزف استرادا در فیلیپین و نمونه اخیرتر زلنسکی رئیسجمهوری اوکراین از چهرههایی هستند که از دنیای ورزش و بازیگری و موسیقی وارد دنیای سیاست شدهاند و حتی توانستهاند مورد اقبال عمومی مردم نیز قرار گیرند.
محققان به این نتیجه دست یافتهاند که آموزش سواد رسانه ای یک ابزار برای مقابله با الکل، تنباکو و سایر مواد مخدر، همچنین اختلالات تغذیهای، قلدری، خشونت، نژاد پرستی و تبعیض است. به طور کلی سواد رسانه ای یکی از مهارت های مهم زندگی کردن است.
فراخوان نخستین جشنواره ملی «برق و رسانه» با شعار محوری همدلی رسانه و صنعت برق؛ استمرار خدمت منتشر شد.
با شعار «میهمانان کوچک امام حسین (ع)؛
ستاد اربعین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، گردهمایی کودکان عاشورایی را با شعار «میهمانان کوچک امام حسین (ع)» در سراسر کشور برگزار میکند.