۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
تعداد بازدید: ۲۳۰۷۰۲
تقویم برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران قطعی شد و پیش ثبت‌نام رسانه‌ها در این رویداد از ۲۴ دی آغاز می‌شود.
کد خبر: ۸۳۵۲

برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران قطعی شد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، ستاد اطلاع رسانی جشنواره رسانه‌های ایران اعلام کرد، پیش ثبت نام رسانه‌ها برای واگذاری غرفه در محل برگزاری نمایشگاه امسال از صبح ۲۴ دی ماه از طریق وبسایت https://pressexpo.ir/ آغاز خواهد شد.

ستاد اجرایی بیست و چهارمین جشنواره رسانه‌های ایران با انتشار این خبر اعلام کرده است: نمایشگاه امسال در محل مصلای تهران برگزار خواهد شد.

در این اطلاعیه با اشاره به وقفه ۶ساله در برگزاری نمایشگاه و تلاش بی وقفه برای برگزاری مجدد نمایشگاه رسانه‌ها تاکید شده است: امسال در حالی نمایشگاه از ۲۳ بهمن تا ۲۸ بهمن برگزار خواهد شد که رویکرد اصلی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت ارشاد به رسانه‌های نوین، انسان-رسانه‌ها و سامانه‌های خبری (اپلیکیشن‌ها و سکو‌های خبری) خواهد بود.

مرحله پیش ثبت نام برای همه رسانه‌ها آزاد است. کانال‌ها و صفحات مجازی، رسانه‌های برخط، نمایندگی رسانه‌های خارجی و روابط عمومی دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهاد‌های مرتبط با حوزه رسانه و تبلیغات، می‌توانند در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران شرکت کنند.

برچسب ها: رسانه ها رسانه نمایشگاه
ارسال نظر
آخرین اخبار