۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷
تعداد بازدید: ۸۱۸۷۹
رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: در اجرای قانون ملاحظه نمی‌کنیم و یکی از بانک‌های که لیست بدهکاران خود را اعلام نکرده باید در مجلس پاسخگو باشد.
کد خبر: ۲۳۳۷۸

یک بانک، لیست بدهکاران خود را اعلام نکرده است/ باید در مجلس پاسخگو باشد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، «نصرالله پژمان فر» در مراسم رونمایی از سامانه چک الکترونیک اظهار داشت: اگر قوانین خوب به سمت اجرا نرود کشور در مسیر توسعه قرار نخواهد گرفت.

وی افزود: در تهیه قوانین باید نظر افراد و فعالان در آن بخش اخذ شود و پس از تهیه انتظار داریم دستگاه‌ها در اجرا مسامحه نکنند.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: در گذشته چک جایگاه و اعتبار خود در مبادلات اقتصادی و تجاری کشور را از دست داده بود که مجلس با پیگیری و تصویب قانون جدید چک و عملیاتی کردن آن گام مهمی در بازگرداندن اعتبار به چک برداشته است.

وی با تاکید بر برکات اجرای قانون جدید چک، کاهش پولشویی، تسهیل مبادلات و کاهش جرایم مربوط به چک را از مهم‌ترین دستاورد‌های اجرای این قانون دانست.

پژمانفر با اشاره به اهمیت تعامل بین قانون‌گذار و مجری قانون در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور گفت: این تعامل منجر به تصویب قوانین واقع‌نگر می‌شود و مزایای آن برای تمام اقتصاد کشور و مردم خواهد بود.

این نماینده مجلس با اشاره به انتشار لیست بدهکاران بانکی افزود: باید بانک‌ها در انتشار لیست همکاری کنند و مجلس در اجرای قانون ملاحظه نمی‌کند و یکی از بانک‌ها که این لیست را منتشر نکرده باید در مجلس پاسخگو باشد./ ایرنا

برچسب ها: بدهکاران بانکی بانک ها رئیس کمیسیون اصل ۹۰
ارسال نظر
آخرین اخبار