۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴
تعداد بازدید: ۳۰۵۹۱
نماینده مجلس شورای اسلامی از اجرایی نشدن مرحله سوم رتبه بندی معلمان انتقاد کرد و گفت:از رئیس مجلس می خواهیم نسبت به عدم رعایت قانون تذکر داده شود و پیگیری شود که چرا نباید قانون با وجود طی مراحلی چون گذراندن دوره ها و دیدن آموزش ها اجرایی شود.
کد خبر: ۱۰۱۶۳

چرا نباید قانون  اجرایی شود؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ،در نشست علنی نوبت صبح امروز (چهارشنبه، ۴ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی با استناد به ماده۲۲آئین نامه داخلی مجلس خواهان رعایت انضباط در مجلس شورای اسلامی شد.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس عنوان کرد: با وجود تصویب قانون و انجام مراحل در نظر گرفته شده مرحله سوم رتبه بندی فرهنگیان، به دلیل عدم توجه وزارت آموزش و پرورش تعداد زیادی از این قشر به تهران آمده و آسایش و آرامش از خانواده آن ها گرفته شود.

وی تاکید کرد: از رئیس مجلس می خواهیم نسبت به عدم رعایت قانون تذکر داده شود و پیگیری شود که چرا نباید قانون با وجود طی مراحلی چون گذراندن دوره ها و دیدن آموزش ها اجرایی شود و باعث شود در ایام منتهی به عید فرهنگیان و خانواده آن ها گرفتار و دچار استرس شوند.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: حتما موضوع را از وزیر آموزش و پرورش پیگیری می کنیم./خانه ملت.

برچسب ها: محمد باقر قالیباف آموزش و پرورش عبدالله ایزدپناه وزارت آموزش و پرورش صحن مجلس
ارسال نظر
آخرین اخبار