۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳
تعداد بازدید: ۵۸۹۷۰
عربشاهی از توزیع آنلاین گوشت منجمد قرمز در ایام پایانی سال و ماه رمضان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۹۱
نویسنده : محبوبه رودسری

علیرضا جاوید عربشاهی مشاور و رئیس مرکز ارتباطات امور مجلس و استان‌های سازمان‌های مرکزی تعاون روستایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خطوط از توزیع اینترنتی گوشت قرمز خبر داد و گفت: عرضه اینترنتی گوشت منجمد گوساله و گوسفند در تهران از طریق سامانه بازرگام آغاز شده است.

وی افزود: با توجه به تجربه تنظیم بازار مرغ و تخم مرغ در آبان بدنبال آن هستیم از طریق توزیع هوشمند کالا‌های اساسی، حذف واسطه‌ها و نظارت بر بازار شاهد تعادل قیمت به نفع مصرف کننده باشیم.

عربشاهی ادامه داد: با توجه به نوسانات اخیر بازار گوشت، توزیع آنلاین گوشت منجمد می‌تواند بازار را به تعادل و آرامش برساند.

مشاور و رئیس مرکز ارتباطات امور مجلس و استان‌های سازمان مرکزی تعاون روستایی از توزیع هوشمند گوشت قرمز منجمد از طریق سامانه بازرگام در تهران خبر داد و گفت: با فراهم شدن زیرساخت ها، توزیع اینترنتی گوشت در سایر استان‌ها از طریق دیگر پلتفرم‌ها انجام خواهد شد.

عربشاهی در پایان با اشاره به اینکه توزیع هوشمند گوشت قرمز با نرخ مصوب تا ماه رمضان ادامه دارد، تصریح کرد: در مرحله اول گوشت منجمد توزیع می‌شود که با فراهم شدن زیرساخت‌ها گوشت گرم هم توزیع می‌شود، اما هم اکنون نمی‌توان در این زمینه قولی داد.

برچسب ها: گوشت قرمز توزیع هوشمند کالا
ارسال نظر
آخرین اخبار