۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
تعداد بازدید: ۴۷۵۹۲
نوجوانی که به مدت ۶ سال از رسانه‌های اجتماعی دوری کرده بود، از مادرش ۱۸۰۰ دلار به عنوان هدیه دریافت کرد.
کد خبر: ۱۰۲۶۰

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط  -  مادر یک نوجوان دوازده ساله به فرزندش قول داد اگر شش سال از شبکه‌های اجتماعی استفاده نکند به او هدیه  نقدی می‌دهد.

به گزارش سایت 9to5mac، سیورت کلفساس هنگامی که ۱۲ ساله بود مادرش لورنا از او خواست تا ۱۸ سالگی از شبکه‌های اجتماعی استفاده نکند. براساس گزارش‌ها اخیرا این نوجوان تولد ۱۸ سالگی خود را جشن گرفت و به دلیل موفقیت در استفاده نکردن از شبکه‌های اجتماعی در ۱۹ فوریه از لورنا ۱۸۰۰ دلار پول دریافت کرد.

سیورت در این راستا به CNN گفت:" نمی‌توانم بگویم زمانی بوده که فکر می‌کردم در شرف شکست هستم. زیرا من علاقمند به استفاده از شبکه‌های اجتماعی نبودم". مطمئناً زمانی که چالش شروع شد، سیورت در سنین نوجوانی از شبکه‌های اجتماعی استفاده کمی می‌کرد  به همین علت موفق شد تا در فضای مجازی فعالیت نکند.

سیورت گفت که دوستان مدرسه‌اش درباره اخبار فضای مجازی با او صحبت می‌کردند و او را در جریان همه چیز می‌گذاشتند.

سیوریت اظهار کرد:" من در این شش سال وقت بیشتری داشتم تا کتاب بخوانم، ورزش کنم و به کلاس‌های مورد علاقه‌ام بروم. مادر این نوجوان گفت که  این ایده پس از شنیدن صحبت‌های مادری در یک برنامه رادیویی در مورد چالش ۱۶ به ۱۶دریافت کرده، جایی که او قصد داشت در صورتی که دخترش تا سن ۱۶ سالگی از شبکه‌های اجتماعی دور بماند، ۱۶۰۰ دلار بپردازد. لورنا گفت که او مخالف رسانه‌های اجتماعی نبود، اما درباره نحوه استفاده از آن، نگرانی‎هایی داشت. گفتنی است که این نوجوان بعد از تولد ۱۸ سالگی‌اش اینستاگرام نصب کرده، اما هنوز به راحتی نتوانسته با شبکه‌های اجتماعی ارتباط برقرار کند./باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: شبکه اجتماعی گوشی اندروید گوشی هوشمند گوشی هوشمند
ارسال نظر
آخرین اخبار