۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱
تعداد بازدید: ۵۵۲۸۸
در حالی که شرکت راه آهن زمان پیش فروش بلیت‌های نوروزی را تایید نکرده، اما شرکت‌های حمل‌ونقلی اطلاعیه فروش بلیت را در سایت‌های خود قرار داده اند.
کد خبر: ۱۰۳۶۹
نویسنده : محبوبه رودسری

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، با توجه به آنکه شرکت راه آهن پیش فروش بلیت‌های نوروزی از فردا را تایید نکرد، اما بررسی‌های میدانی و همچنین نشان می‌دهد که پیش فروش بلیت‌های نوروزی توسط شرکت‌های مختلف حمل ونقل ریلی از فردا ساعت ۸ صبح آغاز می‌شود.

پیش‌فروش نوروزی بلیت قطار‌های نوروزی ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱، فردا ۸ اسفند در همه مسیر‌ها به‌جز مسیر‌های منتهی به مشهد و بالعکس از ساعت ۷ آغاز می‌شود.

بر این اساس فردا ساعت ۷ صبح بلیت قطار تهران ـ تبریز و بلعکس، تهران ـ اهواز و بالعکس، تهران ـ کرمان و بلعکس و تهران ـ بندرعباس و بالعکس آغاز می‌شود.

همچنین بلیت قطار مسیر همدان ـ مشهد و بالعکس، زنجان ـ مشهد و بالعکس، کرمان ـ مشهد و بالعکس، اهواز ـ مشهد و بالعکس، عراق ـ مشهد بالعکس و قم ـ مشهد و بالعکس از ساعت ۱۲ ظهر فردا به صورت اینترنتی آغاز می‌شود.

این در حالی است که پیش از این هرساله شرکت راه آهن زمان پیش فروش بلیت‌های قطار را از چند روز قبل و یا هفته قبل به صورت رسمی و در قالب نشست خبری اعلام می‌کرد و از سوی دیگر با توجه به آنکه در دو سال گذشته کشور با شرایط کرونایی روبرو بوده بخش حمل ونقل کشور علاوه بر آنکه با ضرر و زیان‌های مالی بسیاری روبرو بوده فاصله گذاری که در این بخش توسط ستاد ملی مقابله با کرونا ابلاغ شده بود با کاهش ظرفیت و صندلی روبرو بوده است.

از سوی دیگر پیش فروش بلیت‌های اتوبوس  برون شهری هم برای بازه زمانی نوروز از ۱۰ اسفند بدون افزایش قیمت آغاز می‌شود.

 

برچسب ها: خریداری بلیت بلیت قیمت بلیت هواپیما بلیت قطار بلیت هواپیما
ارسال نظر
آخرین اخبار