۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
تعداد بازدید: ۴۴۸۰۴۸
یکی از خوانندگان شناخته‌شده موسیقی حماسی در تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های موسیقایی خود از انتشار یک نماهنگ سه‌زبانه برای مردم مظلوم غزه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۹۲

انتشار یک نماهنگ سه‌زبانه برای مردم مظلوم غزه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، محسن توسلی خواننده موسیقی پاپ که طی سال‌های گذشته در تولید آثار حماسی و انقلابی فعالیت‌های متعددی را انجام داده، در تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های موسیقایی خود گفت: به تازگی کار تولید یک نماهنگ سه‌زبانه را آغاز کردیم که مضمون آن درباره مردم مظلوم غزه است.

وی افزود: قاسم صرافان شاعر بخش فارسی، مرتضی حیدری آل‌کثیر شاعر بخش عربی و محمد عباسیان شاعر بخش انگلیسی این نماهنگ هستند که به آهنگسازی و تنظیم امید رهبران پیش‌روی مخاطبان قرار می‌گیرد. این در حالی است که همراه با این قطعه که در برگیرنده مضامین حماسی است محمد قندولی از مجموعه «فرقه الرضوان» لبنان خواننده بخش عربی و یک خواننده دیگر از کشور لبنان به عنوان خواننده بخش انگلیسی نیز در این پروژه حضور دارند.

این خواننده موسیقی انقلابی ادامه داد: با توجه به اهمیت این نماهنگ تصمیم داریم مراحل تصویربرداری اثر را در خارج از کشور انجام دهیم این در حالی است که ارکستری متشکل از نوازندگان سازهای زهی و بادی نیز در اجرای موسیقی این پروژه ما را همراهی می‌کنند که جزییات آن در آینده‌ای نزدیک اطلاع‌رسانی می‌شود.

توسلی بیان کرد: آنچه انجام می‌گیرد ارادتی ناقابل به مردم مظلوم غزه و شهیدان کودک و نوجوانی است که طی هفته‌های گذشته مظلومانه به دست رژیم صهیونیستی به درجه رفیع شهادت رسیدند و امیدوارم مورد رضایت مردم قرار بگیرد.

محسن توسلی از جمله خوانندگان ترانه‌های انقلابی است که طی سال‌های اخیر فعالیت‌های زیادی در عرصه تولید آثاری مرتبط با مضامین انقلابی و اجتماعی داشته است. این خواننده علاوه‌ بر اجراهای زنده‌ای که در کشورمان داشته در برخی کشورهای اسلامی نیز اقدام به برگزاری کنسرت کرده است.

وی پیش از این نیز آثاری چون «نفس»، «خیال حرم»، آلبوم «لکربلا حنینا»، «شه لب تشنگان»، «ارتش فدای ملت»، «اقتدار»، «پیامبر» و تعدادی از دیگر آثار موسیقایی را در دسترس مخاطبان قرار داده بود./ مهر

برچسب ها: نماهنگ غزه خواننده
ارسال نظر
آخرین اخبار