۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
تعداد بازدید: ۸۶۵۱۵
معاون مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: از فردا سامانه بارشی جدید وارد کشور شده که بسیاری از محور‌های و راه‌های مواصلاتی را درگیر بارش باران و برف خواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۶۴۶
نویسنده : محبوبه رودسری

مهدی مخبر معاون مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خطوط، با بیان اینکه هم اکنون شاهد تردد روان در بسیاری از محور‌های کشور هستیم گفت: در محور تهران کرج و همچنین محور قزوین کرج حد فاصل پایانه شهید کلانتری شاهد ترافیک سنگین هستیم.

او با بیان اینکه با توجه به آنکه روز گذشته تعطیل بوده حجم تردد‌ها در جاده‌های کشور در مقایسه با هفته گذشته افزایش داشته است گفت: هم اکنون محور‌های شریانی و مواصلاتی کشور باز است وتن‌ها چند محور فرعی در تعدادی از شهر‌ها مسدود است.

او یادآور شد: در آزاد راه قزوین رشت حدفاصل منجیل به رودبار به دلیل انجام عملیات عمرانی مسدود است و مسافران از محور قدیم در این بخش تردد می‌کنند که امیدوار هستیم فردا این محور بازگشایی شود.

معاون مرکز مدیریت راه‌های کشور توضیح داد: فردا سامانه بارشی جدید وار د کشور شده و استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، البرز، تهران همدان وکردستان را درگیر خواهد کرد.

مخبر بیان کرد: روز جمعه بارش‌ها در ارتفاعات به شکل برف خواهد بود بنابراین مسافران حتما از زنجیر چرخ در محور‌های کوهستانی استفاده کرده و پیش از انجام سفر از سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

برچسب ها: راه و شهرسازی برف بارش برف و باران حمل و نقل جاده ای لغزندگی جاده
ارسال نظر
آخرین اخبار