۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷
تعداد بازدید: ۱۰۰۸۲۷
لنوو مجموعه تازه‌ای از لپ تاپ‌های خود را عرضه کرده و می‌گوید این لپ تاپ‌ها برای کاربران جدید علاقمند به بازی‌های ویدئویی مناسب هستند.
کد خبر: ۱۰۷۴۰

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ، حداکثر وزن این لپ تاپ‌های جدید ۲.۵ کیلوگرم و قرار است در کنگره جهانی موبایل عرضه شوند.

یکی از این محصولات آی پد آیدیا گیمینگ ۳ آی و دیگری آیدیاپد گیمینگ ۳ نام دارد و هر دو به شکلی کم صدا و با نمایشگرهای فوق دقیق طراحی شده اند.

هر دو مدل با نمایشگرهای ۱۵ یا ۱۶ اینچی عرضه می‌شوند و دارای نمایشگرهای ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی، نسبت تصویری ۱۶ به ۱۰، همراه با ۱۰۰ درصد طیف رنگ sRGB و روشنایی ۵۰۰ نیت و نرخ تازه سازی صفحه ۱۶۵ هرتز هستند.

فناوری حرارتی چهار دریچه‌ای همچنین اجازه می‌دهد تا این لپ تاپ ها در زمان خنک کردن عملکرد آرام تر و کارآمدتری داشته باشند. آیدیاپد گیمینگ ۳ و آی ۳ همچنین به علت ۱۰ درصد افزایش جریان هوای فن از طریق دریچه‌های چهارگانه واقع در بین درب و پایه با دریچه‌هایی در هر طرف بهتر کل سیستم را خنک می‌کنند.

مدل ۳ آی مجهز به پردازنده اینتل Core i۷-۱۲۷۰۰H، پردازنده گرافیکی RTX ۳۰۶۰ جی فورس ان ویدیا، حداکثر یک ترابایت حافظه اس اس دی، حداکثر ۳۲ گیگابایت حافظه دی دی آر و ویندوز ۱۱ است. مدل ۳ نیز دارای پردازنده ۶۸۰۰ اچ رایزن ۷ و پردازنده گرافیکی GeForce RTX ۳۰۵۰ Ti ان ویدیا با حداکثر ۳۲ گیگابایت حافظه DDR۵ و یک ترابایت حافظه اس اس دی است./مهر

برچسب ها: لپ تاپ لنوو بازی‌های رایانه‌ای سخت افزار
ارسال نظر
آخرین اخبار