۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
تعداد بازدید: ۱۲۱۴۰۱
در حالی که نود و چهارمین دوره جوایز اسکار ۲۷ مارس ۲۰۲۲ (بامداد ۸ فروردین ۱۴۰۱) در شهر لس آنجلس برگزار خواهد شد این مراسم با حواشی تازه‌ای روبه رو است.
کد خبر: ۱۰۷۷۰

جنجال در آستانه اسکار

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط تام فلیشمن یکی از اعضای قدیمی آکادمی اسکار از آکادمی علوم و هنر‌های تصاویر متحرک به دلیل طرح بحث برانگیز عدم ارائه هشت بخش زنده در جریان پخش جوایز اسکار ۹۴ استعفا داد.
فلیشمن برای فیلم هوگو اسکورسیزی برنده جایزه اسکار شد و همچنین برای فیلم‌های سکوت بره‌ها به کارگردانی جاناتان دم، قرمز‌ها اثر وارن بیتی و هوانورد و دار و دسته‌های نیویورک اسکورسیزی نامزد دریافت جایزه شد. به گزارش Variety، او همچنین در هیئت مدیره انجمن صوت سینما فعالیت می‌کند.

خبر استعفای فلیشمن پس از آن منتشر شد که برنامه‌های تلویزیونی محدود شده اسکار به شدت مورد انتقاد اعضا و انجمنهای صنفی مرتبط قرار گرفت.


فلیشمن برای فیلم هوگو اسکورسیزی برنده جایزه اسکار شد و همچنین برای فیلم‌های سکوت بره‌ها به کارگردانی جاناتان دم، قرمز‌ها اثر وارن بیتی و هوانورد و دار و دسته‌های نیویورک اسکورسیزی نامزد دریافت جایزه شد. به گزارش Variety، او همچنین در هیئت مدیره انجمن صوت سینما فعالیت می‌کند.خبر استعفای فلیشمن پس از آن منتشر شد که برنامه‌های تلویزیونی محدود شده اسکار به شدت مورد انتقاد اعضا و انجمنهای صنفی مرتبط قرار گرفت.
بنابراین قرار است که جوایز در عرض یک ساعت قبل از مراسم جلوی دوربین اهدا شوند و کلیپ‌هایی از سخنرانی‌ها در پخش تلویزیونی گنجانده می‌شود. جوایزی که خارج از پخش زنده اعطا می‌شود عبارتند از: مستند کوتاه، انیمیشن کوتاه، اکشن زنده، تدوین فیلم، گریم و آرایش مو، طراحی تولید و صدا.

برچسب ها: اسکار 2022 آکادمی اسکار جایزه اسکار اسکار
ارسال نظر
آخرین اخبار