۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶
تعداد بازدید: ۶۶۸۸۰
لایحه رتبه‌بندی معلمان به رای گیری گذاشته شد و اصلاح آن به تصویب نمایندگان مجلس رسید.
کد خبر: ۱۰۷۸۸

 

اصلاح لایحه «رتبه‌بندی معلمان» تصویب شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۵ اسفند) مجلس شورای اسلامی در ادامه بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه گفت: شورای نگهبان ایراداتی را نسبت به لایحه رتبه‌بندی معلمان مطرح کرده است، مجلس هم لایحه را به کمیسیون آموزش ارجاع داده و کمیسیون نیز پس از انجام بررسی‌های لازم، اصلاحات مورد نظر شورای نگهبان را اعمال کرده است.

وی اضافه کرد: بر اساس ماده ۱۸۲ قانون آئین‌نامه داخلی مجلس، در دستور بررسی بودجه باید بلا انقطاع در کل ایام هفته جلسات بررسی بودجه را ادامه بدهیم و موضوع دیگری را در دستور جلسه قرار نگیرد، ولی این ماده تبصره‌ای دارد که بر اساس آن اگر مطالب فوری و فوتی اعم از طرح‌ها و لوایح دو فوریتی و غیره پیش آید که به تشخیص مجلس تأخیر آن موجب زیان شود باید درباره آنها تصمیم‌گیری شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنابراین اکنون در جلسه، رای‌گیری خواهیم داشت تا پیشنهاد کمیسیون آموزش برای اصلاحات این لایحه مورد بررسی و رای‌گیری قرار بگیرد.

گفتنی است، پس از اظهارات رئیس مجلس لایحه رتبه‌بندی معلمان به رای گیری گذاشته شد و اصلاح آن به تصویب نمایندگان مجلس رسید.

برچسب ها: شورای نگهبان لایحه بودجه محمد باقر قالیباف لایحه رتبه‌بندی معلمان صحن مجلس
ارسال نظر
آخرین اخبار