۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲
تعداد بازدید: ۷۲۹۹۶
نهمین دوره جشنواره ملی تجلیل از تلاشگران کشور در سالن همایش‌های دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۸۷۳
نویسنده : محمد هجرتی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، نهمین دوره جشنواره ملی تجلیل از تلاشگران در دانشگاه شهید بهشتی تهران و با حضور ارزش آفرینان صنایع و چهره‌های ماندگار و موفق در حوزه علم و صنعت کشوربرگزار شد.
این جشنواره به منظور حمایت از عالمان و فرهیختگان عرصه علم و فناوری و تلاش در جهت اعتلایی جایگاه اقتصادی و صنعتی میهن اسلامی و همچنین تقویت روحیه بررسی و ابتکار در تمام زمینه‌های علمی، فنی، فرهنگی و اسلامی برگزار و مورد توجه خاص قرار گرفت.

معرفی کارآفرینان نمومه

در همین راستا جشنواره مذکور از سال ۱۳۸۹ توسط باشگاه تلاشگران ارزش آفرین کیفیت کشور راه اندازی شد و رهیافت سنجیده‌ای برای شناسائی، معرفی و قدردانی از مدیران، پژوهشگران و کارشناسان، مشاوران و مدرسان و کارآفرینان سرآمد در سطح کشور قرار گرفت.
شورای سیاست گذاری جشنواره متشکل از ۳۰ نفر از صاحب نظران و چهره‌های برجسته حوزه‌های مختلف کشور هستند. همچنین ۲۰ کارگروه موضوعی تخصصی هم در باشگاه فعال هستند.

تقدیر از تلاشگران نمونه کشور

سخنرانان همایش

در بخش سخنرانی، دکتر بهروز ریاحی، شاهین فاطمی و خانم‌ها رامک حیدری، هایده شیرزادی و سعیده قدس از سخنرانان این جشنواره بودند که پیرامون موضوعاتی همچون: کیفیت، ارزش پایدار، دیوار‌های ذهنی، مدیریت نوین پسماند در ایران، مسئولیت اجتماعی نهاد‌های مردمی و سازمان‌های ارزش آفرین سخنرانی کردند.

معیار شایستگی ها
دکتر مهدی ریاحی، دبیر اجرایی جشنواره در خصوص ارزیابی و انتخاب تلاشگران نمونه گفت: برای ارزیابی و انتخاب این فرهیختگان ۱۲ معیار در غالب شایستگی های: فردی، اجتماعی و سازمانی، مد نظر گروه فنی ۷ نفره باشگاه تلاشگران قرار گرفت. این گروه به مدت ۴ ماه برای رتبه بندی و شاخص‌های تعیین تلاشگران موفق زمان صرف کرد.

وی ماموریت و رسالت اصلی جشنواره را شناسایی، معرفی و تجلیل از تلاشگران برگزیده کشور عنوان کرد و افزود: بر اساس یکی از بند‌های قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، حمایت از عاملان و فرهیختگان عرصه علم، فناوری و تلاشگران این عرصه، سرآمدی و سربلندی کشور است. از این رو تلاشگرانی که دارای ویژگی خاص بوده و در بازه زمانی مشخص و با خلاقیت، نوآوری و تلاش مستمر، نگرش جدیدی را ایجاد نموده که منجر به ارتقاء سطح کیفی جامعه شود، برای کشور ارزش آفرینی می‌کنند.

 

تقدیر از تلاشگران نمونه کشور

تجلیل از برگزیدگان
در بخش تجلیل از برگزیدگان، ۶ نفر در سطح تجلیل نمادین، ۲ نفر در سطح تندیس، ۱۴ نفر در سطح مدال، ۱۸ نفر در سطح نشان و ۲۶ نفر از منتخبین لوح تقدیر این جشنواره را دریافت کردند. در خاتمه از ۱۲ شرکت حامی برگزاری جشنواره نهم نیز تقدیر شد. همچنین از پایگاه خبری تحلیلی خطوط جهت پوشش رسانه‌ای جشنواره با اهداء لوح یادبود، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

برچسب ها: جشنواره ملی تجلیل از تلاشگران نهمین جشنواره کارآفرینان نمونه
ارسال نظر
آخرین اخبار