۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱
تعداد بازدید: ۲۱۷۷۳
گلکسی F۲۳، ۵G سامسونگ با نمایشگر ۱۲۰ هرتز و چیپست اسنپدراگون ۷۵۰G معرفی شد
کد خبر: ۱۰۹۴۳

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، چند وقتی بود که خبر‌هایی در رابطه با گوشی گلکسی F۲۳، ۵G سامسونگ به گوش می‌رسید و حتی خود شرکت کره‌ای هم تبلیغات آن را آغاز کرده بود. Galaxy F۲۳ سرانجام امروز به صورت رسمی معرفی شد. این گوشی جانشین اف ۲۲ خواهد شد و از نمایشگر بهتر و چیپست سریع‌تر در مقایسه با نسل قبلی خود بهره می‌برد.

Samsung Galaxy F۲۳، ۵G از یک نمایشگر ۶.۶ اینچی LCD با رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. نسل قبلی این گوشی یعنی F۲۲ یک نمایشگر ۹۰ هرتزی با رزولوشن ۷۲۰p+ داشت. F۲۳ همچنین برای اولین بار در گوشی‌های سری اف سامسونگ دارای محافظ گوریلا گلس ۵ است.

در ناچ قطره‌ای بالای نمایشگر این گوشی دوربین سلفی قرار گرفته و که دارای یک سنسور ۸ مگاپیکسلی با f/۲.۲ است. در قاب پشتی این گوشی هم سه دوربین در یک محفظه مستطیلی شکل جای گرفته‌اند. سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با f/۱.۸ است که با یک سنسور ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۲۰ درجه و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو همراه شده است.

معرفی گوشی گلکسی F۲۳، ۵G سامسونگ
گوشی گلکسی F۲۳، ۵G سامسونگ

Galaxy F۲۳، ۵G دارای چیپست اسنپدراگون ۷۵۰G بوده که یک پردازنده ۸ نانومتری است و در مقایسه با پردازند ۱۲ نانومتری مدیاتک هلیو جی ۸۰ که در گوشی F۲۲ استفاده شده بود، عملکرد بهتری خواهد داشت. این همان تراشه‌ای است که سامسونگ در یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های خود، یعنی گلکسی A۵۲، ۵G از آن استفاده کرده بود.
F۲۳ دارای ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است و امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی از طریق شیار اختصاصی micro SD که در کنار سیم‌کارت‌ها قرار گرفته، وجود دارد.

این گوشی با اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI ۴.۱ با پشتیبانی Samsung Pay راهی بازار خواهد شد. از دیگر امکانات آن می‎توان به بلوتوث ۵.۰، پورت USB-C و NFC اشاره کرد. F۲۳ مانند دیگر محصولات میان‌رده و پرچمدار سامسونگ فاقد جک ۳.۵ میلیمتری هدفون است.
در حالیکه سامسونگ شارژ گلکسی F۲۳ را در مقایسه با F۲۲ ارتقا داده و حالا از شارژر ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند، ظرفیت باتری کوچکتر شده و به ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی رسیده است. متأسفانه شایعات به حقیقت پیوست و Galaxy F۲۳، ۵G بدون شارژر راهی بازار خواهد شد. این اولین گوشی غیرپرچمدار سامسونگ خواهد بود که بدون شارژر عرضه می‌شود.

قیمت گلکسی اف ۲۳ سامسونگ

Galaxy F۲۳ در دو رنگ آبی و سبز راهی بازار خواهد شد. قیمت نسخه ۴/۱۲۸ گیگابایت این گوشی ۲۱۰ دلار و نسخه ۶/۱۲۸ گیگابایت آن ۲۲۰ دلار است. قرار است که فروش این گوشی از ۱۶ مارچ (۲۵ اسفند) آغاز شود.

برچسب ها: تلفن همراه گوشی گلکسی F23سامسونگ فناوری اطلاعات
ارسال نظر
آخرین اخبار