۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
تعداد بازدید: ۱۱۰۲۰۳
قیمت خودرو امروز ۲۱ اسفند ۱۴۰۰؛
قیمت خودرو در روز‌های پایانی سال با کاهش همراه است، اما کارشناسان و فعالان بازار خودرو می‌گویند بازار در وضعیت رکود است و خرید و فروشی صورت نمی‌گیرد.
کد خبر: ۱۱۱۱۰

پیش‌بینی قیمت خودرو در روز‌های آینده

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط،  قیمت خودرو صفر داخلی امروز ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ در بازار ایران به شرح زیر است:

خودروی پراید ۱۱۱ به نرخ ۱۹۰ میلیون تومان رسید. پراید ۱۳۱ نیز به نرخ ۱۶۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودروی دنا پلاس اتوماتیک مدل  ۱۴۰۰ در قیمت ۴۷۰ میلیون تومان در بازار خودروی کشور موجود است. اما دنا معمولی به ۳۵۵ میلیون تومان رسید.

قیمت خودرو‌های پرطرفدار

نرخ خودرو تیبا هاچ بک پلاس به نرخ ۲۰۲ میلیون تومان رسید. پژو ۲۰۶ تیپ دو به قیمت ۲۶۵ میلیون رسید. پژو ۲۰۶ تیپ پنج به قیمت ۳۱۸ میلیون تومان رسید. خودرو پژو پارس اتوماتیک به ۴۴۲ میلیون تومان رسید. تارا اتوماتیک نیز به ۵۱۵ میلیون تومان رسید.

پیش‌بینی قیمت خودرو در روز‌های آینده

یک فعال بازار خودرو به تجارت‌نیوز می‌گوید: قیمت خودرو تحت تاثیر مذاکرات کاهش پیدا کرد. پیش‌بینی‌ها حاکی از این است که به دلیل کاهش تقاضا روند کاهشی قیمت ادامه‌دار است.
فیروز نادری توضیح می‌دهد: قیمت خودرو‌های ایرانی در یک هفته اخیر بین ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان ارزان شد. همچنین خبر آزادسازی خودرو‌های خارجی نیز در قیمت خودرو‌های لاکچری اثر گذاشته است.

او ادامه داد: خودرو‌های حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز بین ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومان ارزان شد. حالا نه تنها خریداران خودرو‌های داخلی بلکه خریداران خودرو‌های لوکس هم از بازار عقب‌نشینی کردند.

نادری گفت: از زمانی که رئیس جمهور از خودروسازی بازدید کرد عرضه خودرو‌های ایرانی به بازار زیاد شد. اکنون بازار با عرضه زیاد خودرو مواجه شده است. پیش‌بینی می‌شود قیمت خودرو‌های ایرانی تا پایان سال بین سه تا پنج میلیون دیگر ریزش داشته باشد.

برچسب ها: خودرو خودروسازی داخلی خودروسازی سایپا قیمت پراید پراید
ارسال نظر
آخرین اخبار