۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶
تعداد بازدید: ۲۲۲۸۹۹
فیلم «دیپورت» برای اولین بار در یازدهمین جشنواره فیلم عمال نمایش داده شد و توانست فانوس بخش داستانی نیمه بلند و بلند را از آن خود کند. این فیلم که با مشارکت مرکز تخصصی فرهنگی هنری معاونت فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین ساخته شده علاوه بر جایزه‌ای که توانست دریافت کند مورد استقبال منتقدان نیز قرار گرفت و 27 شهریور در حوزه هنری رونمایی شد که به گفته کارگردان این اثر به زودی در گروه هنر و تجربه اکران می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۹

«دیپورت» نگاهی متفاوت درباره مدافعان حرم با الهام از زندگی شهید مصطفی صدرزاده

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط،فیلم سینمایی «دیپورت» که با بودجه‌ای اندک ساخته شده روایتگر ماجرایی با موضوع تلاش یک افغانستانی مقیم ایران برای رفتن به سوریه و مقابله با داعش است که در کنار بررسی ماجرای دلیل علاقه این شخص به جهاد در برابر داعش با ورود کاراکتر شهید مصطفی صدرزاده به قصه «دیپورت» ماجراهای دیگری با این موضوع دنبال می‌شود.

«دیپورت» با وجود اینکه بخشی از روایتش به معرفی کاراکتر شهید مصطفی صدرزاده می‌پردازد تأکید دارد که نگاهی آزاد به زندگی این شهید داشته است. به طور کل این فیلم را می‌توان اثری در جهت حفظ اتحاد و همبستگی و همدلی مردم ایران و افغانستان دانست، فیلمی در برابر نفاق که در با توجه به شرایط حاضر می‌توان گفت در زمانی خاص قرار است به نمایش دربیاید.
این فیلم علاوه بر مضمون خاصی که دنبال می‌کند، می‌تواند برای مخاطبان عام نیز اثری جذاب و دیدنی باشد و با وجود اینکه در گروه هنر و تجربه اکران می‌شود می‌تواند با تبلیغی مناسب به فروشی نسبتاً خوب دست پیدا کند./برنا

برچسب ها: دیپورت فیلم بلند داعش شهید مصطفی صدرزاده
ارسال نظر
آخرین اخبار