۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
تعداد بازدید: ۵۸۱۲۵
عضو فراکسیون اهل سنت مجلس گفت: پیشنهاد می‌شود اعدام تعزیراتی در همه کشورهای اسلامی ممنوع شود و نظام اسلامی ما پیشگام باشد تا همه حکومت‌های اسلامی از جمله رژیم سعودی مجبور شوند اعدام را در تمامی قوانین محدود کنند.
کد خبر: ۱۱۳۰۷

اعدام تعزیراتی در همه کشورهای اسلامی ممنوع شود !

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ، جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده مردم تربت‌جام در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲۴ اسفندماه) طی تذکر شفاهی خود از نمایندگان مجلس برای حمایت از اقدام سپاه پاسداران تشکر کرد و گفت: رژیم صهیونیستی به مراکز اتمی، دانشمندان هسته‌ای و سربازان و نیروهای ما در منطقه حمله می‌کرد و پاسخ قاطع سپاه پاسداران بر اساس ماده ۵۱ منشور ملل متحد کاملاً مشروع و قانونی و مورد حمایت ما است.

وی تصریح کرد: به عنوان عضو فراکسیون اهل سنت مجلس اقدام وحشیانه رژیم سعودی در اعدام ۸۱ نفر از شهروندان شامل ۴۱ شیعه و ۴۰ اهل تسنن را شدیداً محکوم می‌کنیم و از همه مجامع بین‌المللی درخواست داریم برای برخورد با این رژیم ظالم اقدامات لازم را انجام دهند.

نماینده مردم تربت‌جام در مجلس گفت: پیشنهاد می‌شود اعدام تعزیراتی در همه کشورهای اسلامی ممنوع شود و نظام اسلامی ما پیشگام باشد تا همه حکومت‌های اسلامی از جمله رژیم سعودی مجبور شوند اعدام را در تمامی قوانین محدود کنند./خبرنگار مهر.

برچسب ها: رژیم سعودی رژیم صهیونیستی عربستان سعودی صحن مجلس
ارسال نظر
آخرین اخبار