۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲
تعداد بازدید: ۱۶۷۹۳۴
مسافران برای انجام سفر با قطار باید دقت لازم را داشته باشند چرا که پس از سفر استرداد بلیت امکان پذیر نیست
کد خبر: ۱۱۳۳۷
نویسنده : محبوبه رودسری

رضا عصاری معاون اجرایی رجا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خطوط»، با بیان اینکه پیش فروش بلیت‌های سفر‌های نوروزی در حوزه قطار از ۱۰ اسفند ماه آغاز شده است گفت: تمامی بلیت‌ها در این بخش به فروش رفته و فروش بلیت‌ها هم براساس سامانه ایران من بوده است.

معاون اجرایی و رئیس ستاد هماهنگی قطار‌های نوروزی شرکت حمل و نقل ریلی رجا با بیان اینکه مسافران با در نظر گرفتن ترافیک مسیر و به منظور جلوگیری از مشکلاتی همچون جا ماندن از قطار، یک ساعت قبل از حرکت قطار در ایستگاه راه‌آهن حاضر شوند گفت: همراه داشتن پرینت یا تصویر بلیت و کارت شناسایی معتبر مطابق با بلیت برای همه مسافران الزامی است و از ورود مسافران بدون بلیت یا دارای بلیت غیر هم نام به داخل قطار جلوگیری می‌شود.

او با اشاره به اینکه مسافران باید به منظور حفظ سلامت خود و سایرین، قبل از سفر از سلامت جسمانی خود و نداشتن بیماری اطمینان حاصل کنند، تاکید کرد: توصیه می‌شود در تمام مراحل سفر، دستورالعمل‌های بهداشتی (استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و...) را رعایت کنند.

رئیس ستاد هماهنگی قطار‌های نوروزی ۱۴۰۱ شرکت افزود: مسافران گرامی هرگونه سؤال یا موضوع احتمالی داخل قطار را از طریق ارتباط با مهماندار سالن، رئیس قطار یا تماس با شماره ۱۵۳۹ مطرح کنند.

معاون اجرایی رجا تأکید کرد: در خصوص برنامه‌ریزی سفر دقت کامل داشته باشند و توجه کنند که استرداد بلیت پس از حرکت قطار امکان‌پذیر نیست.

برچسب ها: بلیت قطار قطار مسافری قطار حمل و نقل
ارسال نظر
آخرین اخبار