۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹
تعداد بازدید: ۱۰۷۴۶۸
ماجراهای روزهای اخیر سیدشهاب‌الدین حسینی از نگاه «خطوط»:
ماجرای خداحافظی شهاب حسینی از سینما چه بود؟ خطوط سعی کرده است به این پرسش پاسخ دهد.
کد خبر: ۱۱۴۸۵

آیا شهاب از سینما خداحافظی کرده است؟!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط؛ بعد از خداحافظی نمایشی شهاب حسینی از سینمای ایران که با قرائت بیانیه‌ای طولانی جلوی دوربین انجام گرفت، به نظر می‌رسید باید حواشی این بازیگر را در سینمای ایران- حداقل در چند ماه آتی- تمام‌شده دانست. تحولات بعدی این داستان اما حکایت از این دارد که ظاهرا این بازیگر- که به تازگی تهیه‌کننده هم شده- از این اقدام پشیمان شده و هم‌چنان قصد ادامه فعالیت سینمایی دارد. این موضوع را رییس سازمان سینمایی به نقل از شخص شهاب حسینی رسانه‌ای کرده و با تاکید عنوان داشته که شهاب از حضور در سینما خداحافظی نکرده است...


ماجرا چیست؟

شهاب حسینی که چند روز پیش در بیانیه‌ای دلتنگی و دلگیری‌اش از نوع مواجهه سینمادوستان با خودش را رسانه‌ای کرده و از فیلمسازان خواسته بود از او برای حضور در پروژه‌های جدیدشان دعوت نکنند، در دیداری که با محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی داشته ظاهرا از اعلام این خبر پشیمان شده و گفته که از بازیگری و دنیای سینما به هیچ وجه خداحافظی نکرده است.
این خبر را محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی در پیج شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده و در ادامه نیز نسبت به صحبت‌های اخیر شهاب حسینی واکنش نشان داده است.

محمد خزاعی ضمن اعلام خبر دیدار و گپ و گفتی که با شهاب حسینی در محل سازمان سینمایی داشته؛ شهاب را یکی از بازیگران خوب و موفق سینما عنوان کرده و ماجرای خداحافظی او را روایت کرده است.
به روایت محمد خزاعی؛ «شهاب حسینی به تازگی ویدیویی منتشر کرده که توقع و انتظارش را از جایگاه بازیگری در سینما و احترام مخاطب بیان کرد. این ویدیو البته یک ذهنیت اشتباهی را هم دامن زده- و برخی گمان کرده‌اند که شهاب حسینی قصد خداحافظی از دنیای بازیگری دارد. حال آنکه چنین نیست».

رئیس سازمان سینمایی گفته که شهاب حسینی در این نشست از دل‌زدگی‌اش از نقش‌ها و فیلم‌های حقیرانه گفته ؛ و در ادامه هم تاکید کرده که از بازیگری در سینما خداحافظی نکرده، بلکه علاقه‌ای به حضور در پروژه‌هایی که بنا ندارند به درک و فهم مخاطب احترام بگذارند ندارد.

برچسب ها: سینمای ایران شهاب حسینی بازیگران سینما و تلویزیون
ارسال نظر
آخرین اخبار