۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
تعداد بازدید: ۲۱۷۳۰۴
رییس سازمان حفاظت محیط زیست:
رییس سازمان حفاظت محیط زیست ضمن تبریک فرارسیدن سال ۱۴۰۱ گفت: با رویکرد دولت انقلابی - مردمی محیط زیست به مساله درجه یک کشور تبدیل شده است.
کد خبر: ۱۱۵۱۸

محیط زیست به مساله درجه یک کشور تبدیل شده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، سلاجقه در پیامی ویدیویی با تبریک سال جدید گفت: حلول سال ۱۴۰۱ هجری خورشیدی را محضر همه ملت شریف و بزرگوار ایران، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و ریاست محترم جمهور، دولتمرداران، خانواده عزیز شهدا و ایثارگران و خانواده محیط زیست کشور و محیط بانان کشور تبریک و شادباش عرض می‌کنم.

وی اضافه کرد: از خدا می خواهم که روح همه شهدای بزرگواری که در سال‌های قبل تقدیم این آب و خاک شده‌اند و  روح همه درگذشتگانی که در مجموعه محیط زیست کشور قلم زدند، قدم زدند، ایده‌پردازی کردند و جان خود را  از دست دادند، شاد باشد و ان شاءالله در کنف حضور رب العالمین متنعم از نعمت‌های الهی باشند.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه سالی که گذشت، سالی سرشار از فراز و نشیب‌های متعدد در زمینه‌های مختلف کشورمان بود، اظهارکرد: با توجه به شروع فعالیت دولت انقلابی - مردمی در سال گذشته تغییر نگرشی در زمینه محیط زیست کشور به وجود آمد. رویکرد شخص رییس جمهوری و توجه جدی او به مقوله محیط زیست موجب شد در شش ماهه اخیر محیط زیست کشور در ادبیات دولت به مساله درجه یک کشور تبدیل شود و این خواسته مقام معظم رهبری است همچنین امیدواریم این رویکرد در سال جدید در میدان عمل ظهور و بروز پیدا کند.

سلاجقه در پایان گفت: در اواخر سال گذشته نشست‌های مفصلی داشتیم و سازمان محیط زیست رویکردهای خیلی خوبی را در پیش گرفت. همکارانم در سراسر کشور نیز رویکردهای مناسبی نسبت به مسایل مربوط به ابلاغ سیاست‌های مقام معظم رهبری در حوزه محیط زیست داشتند./ ایسنا

برچسب ها: علی سلاجقه نوروز 1401 سازمان محیط زیست ایران
ارسال نظر
آخرین اخبار