۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
تعداد بازدید: ۲۶۲۸۷۹
مهرنوش شریعتی بازیگر و عروسک‌گردان سینما و تئاتر درگذشت.
کد خبر: ۱۱۵۴۱

جشن تولد غم‌انگیز ساکن سرزمین عروسک‌ها!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط؛ مهرنوش شریعتی بازیگر و عروسک‌گردان سینما و تئاتر که روز گذشته به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت، فردا تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

جدیدترین قربانی کرونایی هنرمندان در ۱۴۰۱

ساعاتی پیش اعلام شد که کرونا یک قربانی دیگر از جامعه هنری ایران گرفته است. این قرعه این بار به نام مهرنوش شریعتی درآمد- که تجربه بیست سال فعالیت حرفه‌ای در زمینه عروسک‌گردانی، صداپیشگی و کارگردانی نمایش‌های عروسکی داشت.
او که نمایش‌های عروسکی زیادی در فرانسه، یونان، تونس، ترکیه، صربستان، لهستان، بلغارستان و... روی صحنه برده بود، گفته می‌شود که به خاطر ابتلا به کرونا به کما رفته بود و در نهایت بر اثر عوارض ناشی از کرونا درگذشت. 

مهرنوش شریعتی که عروسک‌گردانی آثاری مانند «خواب خورشید»، «هیچ نبود»، «آخرین گل»، «پری کوچولوی دریایی» و بی‌شمار آثار دیگر را در کارنامه داشت؛ به گفته نزدیکانش چهارشنبه سوم فروردین به خاک سپرده خواهد شد. 
مراسم تشییع و خاکسپاری مهرنوش شریعتی به گفته میترا کریمخانی، همکار او در عرصه نمایش عروسکی «در بهشهر، زادگاهش، که محل سکونت پدر و مادر او نیز هست» برگزار خواهد شد.
این هنرمند که متولد اول فروردین ۱۳۵۸ بود، در روز تولد چهل‌وسه سالگی‌اش- که مقارن با روز نمایش عروسکی نیز بود- درگذشت. او که به کرونا مبتلا شده بود، از اواخر هفته گذشته به کما رفته بود.
مهرنوش شریعتی که در تلویزیون نیز به عنوان عروسک‌گردان با مجموعه‌های «لی‌لی لی‌لی حوضک»، «شبکه عروسکی آفتاب»، «شاپرک‌ها» و چند مجموعه عروسکی نوروزی همکاری داشته، در فیلم سینمایی عروسکی «گورداله و عمه غولی» به کارگردانی نادره ترکمانی نیز حضور یافته بود.

برچسب ها: کرونا واکسن کرونا اخبار کرونا هنرمندان تئاتر
ارسال نظر
آخرین اخبار