۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶
تعداد بازدید: ۱۴۰۶۶۸
در جلسه ستاد مقابله با کرونا همچنین مصوب شد، ساعات کار ادارات به پیش از آغاز کرونا بازگردد.
کد خبر: ۱۱۶۱۸

مدارس و دانشگاه‌ها از ۱۴ فروردین به شکل حضوری فعالیت می‌کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ، پیش‌تر عباس شیراوژن، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا بهمن پارسال گفته بود اگر در روزهای آینده رنگ کرونایی استان های کشور به سمت قرمز برود اختیار تعطیلی مدارس و دانشگاه ها به ستاد های آن استان ها واگذار خواهد شد که با تصمیم امروز ستاد مقابله با کرونا این امر انجام نشد.

با این وجود حجت الاسلام رئیسی تاکید کرد با وجود روند کاهشی ابتلا و فوتی های کرونا در کشور، باید شیوه نامه های بهداشتی به دقت رعایت و از عادی‌انگاری کرونا در جامعه پرهیز شود.

اما رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت حضور مؤثر اورژانس و پلیس راهور در کاهش تلفات رانندگی، گفت: باید قاطعانه با تخلفات حادثه‌ساز رانندگی برخورد شود و پلیس هیچگونه اغماضی در مورد اینگونه تخلفات نداشته باشد چراکه جان مسافران را به خطر می اندازد.

بنا بر اعلام سردار حسین اشتری، فرمانده کل انتظامی ایران، از ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ تاکنون ۳۲ میلیون تردد (رفت و برگشت) در جاده‌های کشور ثبت شده است.

بنا به گفته سرهنگ محبی سرپرست پلیس راه راهنمایی و رانندگی از آغاز موج اول سفرهای نوروزی، ۳۸۰ نفر در ۹ روز اخیر جان باختند./باشگاه خبرنگاران جوان.

برچسب ها: بازگشایی دانشگاه ها بازگشایی جاده تصادفات جاده ای
ارسال نظر
آخرین اخبار