۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۳
تعداد بازدید: ۲۳۴۱۲۵
گزارش اختصاصی «خطوط» از ناراحت کننده‌ترین جوایز سینمایی دنیا؛
در آستانه برگزاری مراسم اسکار، جوایز تمشک طلایی بدترین فیلم‌های سال هم اهدا شد و فیلم موزیکال «دایانا» که با امیدواری بسیاری اکران خود را آغاز کرده بود، در پنج رشته از جمله بدترین فیلم، بدترین بازیگر زن نقش اول و مکمل، بدترین کارگردانی و بدترین فیلمنامه جایزه نه چندان خوشحال‌کننده تمشک طلایی را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۱۱۶۴۸

بدترین فیلم‌ها و سینماگران ۲۰۲۱ را بشناسید!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ؛ ساعاتی پیش برندگان چهل و دومین دوره جوایز «تمشک طلایی» معرفی شدند. بنا بر گزارش‌های خبری، این جایزه که به رسم هر سال، یک روز پیش از برگزاری مراسم اسکار اهدا می‌شود، امسال در پنج بخش از جمله بدترین فیلم، بدترین بازیگر زن نقش اول و مکمل، بدترین کارگردانی و بدترین فیلمنامه به فیلم موزیکال «دایانا» رسید.

دیگر تمشکی‌های سال

فیلم «اسپیس‌جم» برادران وارنر نیز سه تمشک طلایی در بخش‌های بدترین بازیگر مرد، بدترین دنباله یا بازسازی و بدترین زوج به خانه برد.

امسال یک «جایزه ویژه» هم به آقای «بروس ویلیس» اختصاص داده شده بود- که همه ساله با چند فیلم بی‌کیفیت شبکه نمایش خانگی حضور پررنگی در این جوایز دارد. امسال هم این اتفاق تکرار شده بود و در نهایت هم بروس ویلیس جایزه بدترین بدترین‌ها را با فیلم «گناه کیهانی» دریافت کرد.

امسال البته جایزه‌ای تحت عنوان
«اصلاح‌شده» نیز قرار بود اهدا شود- که این جایزه به «ویل اسمیت» نامزد اسکار برای «شاه ریچارد» اهدا شد. این جایزه در سال ۲۰۲۰ به «ادی مورفی» و در سال ۲۰۱۹ به «ملیسا مک‌کارتی» اهدا شده بود.

برچسب ها: سینماگران ۲٠۲۱ فیلم بدترین
ارسال نظر
آخرین اخبار