۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
تعداد بازدید: ۱۷۱۸۳۱
نماینده مردم تبریز در گفتگو با خطوط:
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد باید مردمی شده و دولت نیز از اقتصاد خارج شود تا امور کشور بر مبنای رقابت شکل بگیرد.
کد خبر: ۱۱۸۷

احمد علیرضابیگی، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری خطوط گفت: استراتژی دولت باید بر مبنای تکیه بر ظرفیت های داخلی باشد تا بتوانیم اقتصاد کشور را واقعی کنیم در غیر این صورت تجارت و اقتصاد ما معنا و مفهومی نخواهد داشت و ما مجددا شاهد بروز رانت و ویژه خواری در کشور خواهیم شد.

مداخله دولت در قیمت گذاری سبب رانت می‌شود

اقتصاد باید واقعی شود

بیگی با بیان اینکه اساس دولت باید برمبنای عدالت باشد، تصریح کرد: چنانچه اقتصاد بر مبنای واقعیت باشد دیگر نیازی نیست خودرو به صورت قرعه کشی در اختیار مردم قرار گیرد که در آن نیز رانت و فساد زیاد است.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد باید مردمی شده و دولت نیز از اقتصاد خارج شود و امورات کشور بر مبنای رقابت شکل بگیرد تا زمانی که اینگونه پیش نرود وزیر صمت نیز کاری از دستش برنمی آید و ناچار به صادر کردن حواله است.

ضرورت عدم مداخله دولت در قیمت گذاری

وی افزود: تا زمانی که دولتمردان خودشان تاجر باشند وضعیت اقتصاد کشور روز به روز بدتر می شود.

عضو کمیسیون شوراها و امورداخلی مجلس عنوان کرد: مداخله دولت در قیمت گذاری سبب رانت می شود به همین دلیل دولت باید شفافیت و عدالت را سرلوحه کار خود قرار دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: مداخله دولت قیمت گذاری رانت اقتصاد واقعی
ارسال نظر
آخرین اخبار