۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱
تعداد بازدید: ۱۵۸۵۲۷
«خطوط» از محبوب‌ترین سریال‌های نوروزی گزارش می‌دهد
در شرایطی که گفته می‌شد سریال‌های نوروزی صداوسیما در اولین تعطیلات نوروزی فرن نتوانسته‌اند رضایت مخاطبان و مردم را به دست آوردند و هر چهار سریال روی آنتن در قیاس با سریال‌های نوروزی سال‌های گذشته تماشاگران معدودی داشته‌اند؛ حالا انتشار جزئیات آمارها و نظرسنجی‌های مردمی درزمینه سریال‌های نوروزی امسال نشان می‌دهد اوضاع به مراتب بدتر از این حرف‌ها بوده- و به جز یک سریال که به دلیل فصل‌های گذشته‌اش تا حدی در جلب و جذب مخاطب توفیق داشته، دست بقیه سریال‌های روی آنتن در تعطیلات امسال از خالی هم خالی‌تر بوده و هر یک تنها موفق به جلب توجه مخاطبان انگشت‌شماری شده‌اند.
کد خبر: ۱۱۹۳۰

زیر خاکی محبوب و نجلای شکست‌خورده روبه‌روی هم- روی آنتن تلویزیون!

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ؛ ساعاتی پیش اعلام شد که بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده درباره سریال‌هایی که امسال در تعطیلات نوروزی روی آنتن رفته‌اند؛ سریال «زیرخاکی 3» با فاصله زیاد بقیه سریال‌ها را پشت سر گذاشته و صاحب عنوان محبوب‌ترین سریال نوروزی شده است.
 
زیرخاکی محبوب
 
فصل سوم سریال «زیر خاکی» با کسب ۸۴ درصد آراء شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی به مراتب بهتر از بقیه سریال‌ها عمل کرده- و تنها مجموع 16 درصد از بینندگان را به سه سریال دیگر امسال سپرده است.
«زیرخاکی۳» که با اختلاف بسیار زیادی صدرنشین سریال‌های نوروزی تلویزیون شده؛ با کارگردانی جلیل سامان و بازی پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نسرین نصرتی، نادر فلاح و گیتی قاسمی رکوردی ماندگار نیز در زمینه محبوبیت مردمی به ثبت رسانده و با کسب رضایت هشتاد و چهار درصدی در میان تماشاگرانی که سریال‌های نوروزی بهار ۱۴۰۱ را تماشا کرده‌اند، یکی از یک‌طرفه‌ترین رقابت‌های تاریخ تلویزیون را رقم زده است.

زیر خاکی محبوب و نجلای شکست‌خورده روبه‌روی هم- روی آنتن تلویزیون!
 

رقبای کم‌تماشاگر
 
در میان رقبای سریال «زیر خاکی» اما «نجلا» بهتر از بقیه عمل کرده و در جایگاه دوم قرار گرفته است. «نجلا» که دومین فصل سریال مناسبتی بود که سال گذشته تماشاگران پر و پا قرصی به دست آورده بود، امسال اما نتوانست موفقیت سال گذشته را تکرار کند و تنها موفق به جلب نظر حدود پنج درصد از تماشاگران شد. این سریال که با کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور و بازی حسام منظور، ملیکا شریفی‌نیا و آزیتا حاجیان تا پایان رمضان از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد، با حدود هشت درصد آراء، جایگاه دوم را از میان چهار سریال نوروزی به‌دست آورده است.
سریال‌های «خداداد» و «دردسرهای شیرین» هم رتبه‌های سوم و چهارم را به دست آورده‌اند.
سریال کمدی «خداداد» با کارگردانی علی غفاری و بازی رضا ناجی، سارا باقری و سوسن پرور که روی آنتن شبکه دو سیما رفته بود، با حدود پنج درصد مخاطب، جایگاه سوم را به خود اختصاص داد. «دردسرهای شیرین» به کارگردانی سهیل موفق و بازی پوریا پورسرخ و  مینا وحید نیز رضایت حدود سه و نیم درصد از مخاطبان را به دست آورده است. 

برچسب ها: سریال نوروزی شبکه دو صداوسیما سیمافیلم پژمان جمشیدی
ارسال نظر
آخرین اخبار