۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
تعداد بازدید: ۱۹۴۲۴۴
چهاردهمین نمایشگاه بین المللی فناوری نانو IRANNano ۲۰۲۳ ازتاریخ ۱۳ تا ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۹۴۹

نمایشگاه بین المللی فناوری نانو برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، جشنواره فناوری نانو نخستین بار در سال 1387 از سوی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، با اهدافی نظیر شناخت پتانسیل‌های تحقیقاتی و صنعتی و ارتقای دانش عمومی در حوزه فناوری نانو برگزار شد. این رویداد هر ساله با هدف اعتلای این شاخه از فناوری در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران با حضور فناوران داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

در دو دهه اخیر تاثیر فناوری نانو به عنوان یک فناوری در حال ظهور، بیش از پیش در صنعت و جامعه آشکار شده و حجم اقتصاد ناشی از آن در حال افزایش است.

جمهوری اسلامی ایران در این عرصه دستاوردهای قابل توجهی داشته است که هر ساله در نمایشگاه نانو ایران توسط شرکت ها و موسسات فعال در این حوزه به نمایش گذارده می‌شود. در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای حوزه فناوری نانو کشور و همچنین فرصت های همکاری بین المللی در این حوزه ارائه می‌گردد.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی فناوری نانو (IRANNano 2023) در تاریخ 13 الی 16 آبان ماه 1402 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران از ساعت 8 صبح الی 15 عصر برگزار خواهد شد.

برچسب ها: فناوری فناوری نانو نمایشگاه بین المللی تهران
ارسال نظر
آخرین اخبار