۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
تعداد بازدید: ۴۷۸۰۷۴
مدیرعامل شرکت‌های حمل ونقلی گفت: صدور بارنامه در کشور به ۷۸ درصد رسیده و درصورتی که اعتصابی وجود داشت هیج زمان در تعطیلات نوروز این میزان رشد را شاهد نبودیم.
کد خبر: ۱۱۹۶۶
نویسنده : محبوبه رودسری

کامیون

محمد خان بلوکی مدیرعامل شرکت‌های حمل ونقلی کامیون داران سراسری کشور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خطوط  با بیان اینکه هیچ اعتصابی در بین کامیون داران در شهر‌های مختلف وجود ندارد و تمامی این اعتصابات برنامه‌های شبکه‌های معاند بوده است گفت: فیلم‌های که مربوط به اعتصابات کامیون داران در رسانه‌های خارجی و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده مربوط به سال‌های قبل بوده است چراکه وقتی بارنامه به میزان ۷۸ درصد صادر می‌شود آن هم در ایام تعطیلات به معنای فعالیت مداوم کامیون داران است.

او ادامه داد: سقف بارنامه زمانی که به زیر ۲۰ درصد نشان دهنده وضعیت نامطلوب کامیون داران است که خوشبختانه در این بین سقف بارنامه حتی رشد خوبی داشته است.

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های حمل ونقل کامیون داران با بیان اینکه در بین کامیون داران مشکلاتی از جمله گرانی و نبود لاستیک، افزایش قیمت لوازم یدکی و از همه مهمتر مشکل گازوئیل و سوخت وجود دارد افزود: در برخی از شهر‌ها سوخت کم است و ستاد مدیریت سوخت همکاری لازم را انجام نمی‌دهد، اما اتحادیه با همکاری سازمان راهداری در پی حل این مشکل است.

خان بلوکی با تاکید بر اینکه حمل کالای سراسری کشور کامیون داران مشکل دارد و برای همه چیز دچار مشکل است و اعتصابی وجود ندارد افزود: این اقدامات و اعتصابات به خود کامیون داران و صنف ضربه وارد می‌کند و در این بخش برخی از سودجویان و آتش باران معرکه آر فرصت استفاده کرده و اقدام به سود جویی می‌کنند.

مدیرعامل اتحادیه کامیون داران توضیح داد: تاکنون چندین بار مشکلات کامیون داران را مطرح کرده ایم و حتی پیگیر مشکلات آن‌ها توسط دستگاه‌های مختلف شده ایم، اما یکی از مشکلات کامیون داران نبود سوخت و گازوئیل است که حتی در برخی از شهر‌ها این میزان سوخت کم شده که البته با ستاد مدیریت سوخت آن را پیگیری کرده ایم، اما به نظر می‌رسد که ستاد مدیریت سوخت دارد اذیت می‌کند.

او بیان کرد: هم اکنون لاستیک که در در سال گذشته ۴ میلیون تومان بود به ۳۰ میلیون تومان رسیده که این موضوع باید برای کامیون داران برطرف شود.

برچسب ها: کامیون هوشمند سازی حمل بار و کالا
ارسال نظر
آخرین اخبار